FotoFun

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia o Isabell - 7 maj 2012 17:03

Hej <3


Ja innan idag sa jag ju att jag skulle visa bilder på mitt pussel som jag och min morfar håller på att lägga =)

Jag kommer inte ihåg vad det skulle likna men jag tror det var något i Rom =P

Här kommer bilderna =D

       

Ja dom är lite suddiga =P

Men det var svårt att ta dom perfekta


Vad tycker ni om pusslet ? Komentera <3


Ja nu tänkte jag visa lite bilder på min sticknig som jag började på igår =) Det är tänkt att bli en halsduk =)

   

Ja det var nog allt <3 Nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag kanske spela badminton med pappa =)

Eftersom att det är fint väder   


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 maj 2012 16:46

Hej <3<3<3


Nu har jag och mina mormor och morfar precis varit och tittat på vattentornet i vår stad =)

Ja det låter ju lite konstigt eller hur =P

Men det är såhär att dom har satt upp en såkallad bolåda där det bor pilgrimsfalkar som har lagt ägg (äggen är kläckta nu.)

Ja jag tänkte visa två bilder på dom små söta ungarna =)

   

Visst är dom söta ? Komentera =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 maj 2012 14:41

Hej <3


Ja idag är det måndag och jag har blivit hämtad från skolan av mina mormor och morfar som jag brukar på måndagar ;D


Ja nu har jag precis ätit lite china mat <3<3<3<3

Ja jag har ju redan ätit i skolan men när mina mormor och morfar hämtar mig så brukar jag äta igen eftersom dom inte ätit =P

Ja nu ska jag vara lite med dom så jag bloggar mer ikväll efter jag har gjort läxan. Fast jag kanske bloggar lite på eftermiddagen.

Ja men nu ska jag och morfar nog fortsätta med vårt pussel (vi håller på att lägga ett.) Jag kommer nog visa bilder i kväll =)


Vi ses / Isabell                                          

Av Julia o Isabell - 6 maj 2012 19:58

Hej


Ja nu har jag ätit kvällsmat och ska snart se på mästarnas mästare =)


Mästarnas mästare är ett tävlingsprogram. Om ni vill se det går det kl 20:00-21:00 på svt 1 på söndagar och om du missar det kan ni se det på:  www.svtplay.se


Ja det blev ett ganska kort inlägg men jag orkar inte blogga =P


Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 6 maj 2012 14:38

Hej


Nu har jag precis varit ute och städat Fluffs bur och spelat badminton med pappa =)

Jag gjorde väldigt många hårda bollar mär vi spelade ;D


Just nu sitter jag lite vid datorn och äter glass  ................................................  

Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag gå ut igen =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 6 maj 2012 11:48

Hej


Nu sitter jag och lyssnar på boyfriend med Justin Bieber <3<3<3<3<3<3 Den är så bra =)


Ja nu har jag kollat lite saker på datorn   

Men ja ni vill säkert veta om hur det gick när jag hjälpte pappa starta gräsklipparen (Vår gräsklippare är lite dum så pappa brukar behöva hjälp att starta den.)

Jo gräsklipparen ville såklart inte starta så pappa bjöd på några svärdommar.................Hahaha =)

Men tillslut startade den =)


Ja det var nog allt just nu =D


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 6 maj 2012 10:19

God morgon


Ja idag är det söndag och jag har precis ätit frukost =)

Ja detta får bli ettt kort inlägg eftersom det inte hänt så mycket idag =P

Ja nu kommer snart mina mormor och morfar. Ja dom brukar komma på söndagar om ni undrar ;D

Ja nu ska jag gå ut och hjälpa pappa starta gräsklipparen =P

Ja den är lite svår att starta så han behöver min hjälp ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 5 maj 2012 14:15

Hej hej! Nu är jag Julia hos Isabell :D

Vi tänkte dela med oss av en ny hittad kändis som är åtta år och är en stor begåvning enligt oss!

Alltså han ÄGER JU!!


Kolla in på hans youtube konto mattybraps om ni vill se fler videos (som jag tror att ni vill, för han äger!).









Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards