FotoFun

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Julia o Isabell - 13 maj 2012 19:38

Hej <3


Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag som jag sa att jag skulle =P

Men jag va ju med Julia idag =)  Och vi bloggade lite fast typ bara ett inlägg =P

Ja nu har Julia precis åkt hem så nu är jag ensam =(

Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag bada =P

Ja eftersom jag inte badat ännu så hinner jag nog inte göra mode inlägget idag =(

Men jag har kvar bilderna så jag gör nog det imorgon =)


Vi ses imorgon / Isabell 

Av Julia o Isabell - 13 maj 2012 10:46



Heeeeej!! /julia & Isabell :)


Detta kanske är en lite suddig bild men det ska föreställa en uggla och hennes ungar!

Riktigt söta är de, man kan följa deras uppväxt på sidan http://www.webbkameror.se/djurkameror/kristianstad/ :D

Kolla in vet ja det är mycket intressant , men ni får klicka på ugglor för den är inställd på pilgrimsfalkar just nu! :)

  
Av Julia o Isabell - 13 maj 2012 10:14

God morgon =)


Ja nu har jag ätit frukost så nu ska det bloggas =) Eller jag kommer nog inte blogga så mycket just nu men det kommer nog bli många inlägg idag eftersom jag och Julia ska va <3<3<3<3<3


Ja det kommer nog ett mode inlägg antingen väldigt snart eller ikväll =P

Ja nu ska jag kolla datorn inann Julia kommer =)


Ja detta blev ett ganska kort inlägg men det kommer som sagt ganska många inlägg tror jag =)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards