FotoFun

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Julia o Isabell - 12 maj 2012 18:45

Hej <3<3


Nu har jag ätit kvällsmat och stickat lite på min haldsduk =)

Ja det var ganska länge sedan jag tog bild på det senast så jag tog en bild idag för att visa att jag kommit en bit till =)

Såhär såg det ut när jag fotade första gången =)

 

Och såhär ser det ut nu =)

 

Ganska stor skillnad eller hur ? Komentera


Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag nog kolla på TV =)


Vi ses / Isabell 


Av Julia o Isabell - 12 maj 2012 16:38

Hej


Förlåt att jag inte bloggat på eftermiddagen idag =P Men det var så här att jag va med min kompis Olga från min klass =) Så jag kunnde inte blogga.


Ja nu ska jag kolla datorn   och sen ska jag sticka på min haldsduk =)

Ja jag har igentligen redan lagt up bilder på den men jag lägger in några bilder endå =)

   

Jag har igentligen kommit mycket längre men som sagt är det gamla bilder ;D

Ja sen ska jag snart äta så jag bloggar efter maten =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 12 maj 2012 10:35

Hej


Ja nu tänkte jag göra ett mode inlägg om mina kläder =)

Ja idag så ser mina kläder ut såhär :D

     

Ja biderna är lite suddiga men jag hoppas ni kan se endå =P


Var det snyggt ? Komentera


Ja nu ska jag kolla datorn                               


Vi ses / Isabell                                     

Av Julia o Isabell - 12 maj 2012 10:19

God Morgon !!


Nu har jag precis ätit frukost och gjort mina läxor =)

Ja det var faktist en ganska rolig läxa =)

Ja det var den läxan jag berättade om igår =)

Här kommer en bild =D

 

Ja det var en bild på mina läxor =)

Jag tror det kommer ett mode inlägg snart så håll ögonen öppna.................................=)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards