FotoFun

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Julia o Isabell - 28 maj 2012 20:12

Hej!


Ja då packar man inför Barcelona på lördag! :D

Det är ganska jobbigt eftersom man tycker att man tar det allra viktigaste men inget får liksom plats och pappa bara " ta in fem par skor utan ta tre" och jag bara " pappa jag har tagit tre" så ja det går inte och få plats med allt och då är lösningen bara: TA EN STÖRRE RESVÄSKA hahah xD Jag tror jag har blivir einschtein nu att jag kom på det! :D:D


 

Av Julia o Isabell - 28 maj 2012 16:52

Hej allihopa, det blir bara ett litet snabb inlägg!


Jo sitter här med no läxan framför mig och är sådär JÄTTE trött, TACK OCH LOV att jag jag bloggen (halleluja). Är trött pga att vi

var i sommarstugan med familjen hos några kompisar och kom hem sådär vid tio någonting och somnade inte förens klockan tolv eller något sådant, så idag är jag grymt trött!


Men ska dricka mycket tee det sägs att det hjälper, någon annan som känner sig sådär grymt trött??

Isåfall råder jag er att bara koppla av i en halvtimme så brukar det släppa det har släppt lite för mig :D


Annars är allt på tipp topp och det är härligt väder ute, tycker inte ni det?? :):)


Men vi ses senare allihopa, shoooo! kram Julia :D


 

Detta är jag med no läxan haha xD

Av Julia o Isabell - 28 maj 2012 16:34

Hej ;)


Ja idag hämtade mina mormor och morfar mig från skolan =)

Ja först när jag kom hem åt vi lunch (jag åt såklart i skolan också men eftersom mormor och morfar inte ätit så brukar jag äta igen.)

Till lunch åt vi china mat =)


Ja sen så åkte vi till stan och köpte glass =)

Det var väldigt gott. Men jag har tyvärr inga bilder på det.


Ja nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att jag kan göra min läxa (det är läs läxa så jag måste läsa den för pappa.)

Ja för att inlägget inte ska bli tråkigt så tänkte jag visa en bild på min läxa =P

 

Japp så ser den läxan ut =P


Ja nu ska jag gå ut i solen   och vänta på pappa =)


Vi ses / Isabell                            


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards