FotoFun

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia o Isabell - 20 augusti 2011 14:10

                

Isabells pyssel :D:D 


                                  

Julias pyssel :P

Av Julia o Isabell - 20 augusti 2011 12:46

 

Heej igen :)

Då har vi börjat skolan igen efter den två månaders långa sommar lovet :D

Men det känns sköönt att vara tillbaka i skolan igen / Julia & Isabell :)

Det känns kul att börja jobba igen :D:D

Kanske ni inte tycker likadant men det vi tycker och vi står för det, det är det speciella med vår blogg VI SÄGER VAD VI TYCKER :D:D


Men den första dagen i skolan gick bra och var ganska kul, men min klass fick läxa direkt -.- Men ja vad hade man förväntat sig i nian. Men jag är ganska nöjd med att vi fick läxor för jag är så taggad på att börja jobba igen xD. / Julia :)


Början på min skoldag var kul och vi fick inget arbete, istället hade vi aktiviteter på skolgården som brännboll :D Och idag slutade jag en timme tidiare än vad vi egentligen skulle :D Men så är det i fyran :P / Isabell :)

Av Julia o Isabell - 10 augusti 2011 12:56

    


Nytt spel som är aktivt hos Isabell och Julia :D:d

Vi tycker det är såååå kul :D:D

Men ja man får inte bli beroende i spelet eller joo Xd :P

Av Julia o Isabell - 5 augusti 2011 18:17

       


Hej ni som har android telefoner kan ladda ner denna app :D

Den är sååå rolig :)

Jag och Isabell håller på med den nu :D

ROLIGT ROLIGT :P

Av Julia o Isabell - 4 augusti 2011 13:33

       

m... vad gott med bär, jag och bell plockade några idag fast vi åt inte så mycket vi gav dem till Fluff istället eller Isabell RÅKADE hella ut alla Xd :P

Av Julia o Isabell - 4 augusti 2011 13:10

             

Ska berätta en hemsk sak om Molly, hon har fått två konstiga rivsår som är ganska stora och när jag och Bell upptäkte de såren fick vi panik men hon verkar inte bry sig om de så ja vi försöker inte tänka på såren men ibland går det inte :/ Men vi hoppas att hon kommer må bra så att vi kan vara lugna igen :):)


Söööta lilla älskade Molly hoppas att du kommer att må bra och att såren inte kommer göra ont :):) <33  

Av Julia o Isabell - 4 augusti 2011 12:47

    


Ja lite bilder på lisa :D

Som tur verkade som att den skadade fåglen klarar sig bra och har på något vis kommit upp i ett träd så att min katt har minde möjlighet att äta den :D Tack och lov säger jag bara :D:D

Av Julia o Isabell - 4 augusti 2011 12:34

    

Ett jätte bra boktips denna bok är JÄTTE spännande och bra om man gillar dekare :D Jag har nästan läst ut den och tycket verkligen ni ska läsa den!! Bara att man måste läsa noggrant annars kan man missa stora detaljer som är ganska viktiga i boken... / Julia :D

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards