FotoFun

Alla inlägg under november 2011

Av Julia o Isabell - 4 november 2011 14:55

                                                   

Ja då bjuder vi lite på ett höst inlägg, riktigt fina bilder med min nikon kamera :D

Riktigt kul var det med våran höst dag :D

Vi cyklade en runda och tog lite bilder på natur och annat.

Men de flesta är tagna hemma :D

Så är det lite random bilder på mej och Isabell :D

ROLIGT ROLIGT var det :D

Av Julia o Isabell - 4 november 2011 13:40

Isabells stickning :)   

Isabells stickning :)

Julias stickning :) 

 

Julias stickning :)


Ja, jag och Bell håller på att sticka :D

Isabell har presic lärt sig, hon är jätte duktig :D

Av Julia o Isabell - 4 november 2011 13:31

         


Haha en grej som Isabell köpt i Lund :DD

Gullig grej :)

Av Julia o Isabell - 4 november 2011 12:07

         


M...

Gott med pringels :D:D haha xD

Lite random inlägg haha Xd

Av Julia o Isabell - 4 november 2011 12:03

 


Så igår var jag på barbacka rock festival.

Ganska kul faktiskt, men jag tyckte att det inte var något för mig XD

Jag är inte typ världens fan av rock, men min kompis tyckte det var

jätte kul, hon skulle kunna vara där till klockan ett på natten haha xD

Men jag nääää.. jag trivs bättre hemma hahah xD

/ Julia :D

Av Julia o Isabell - 2 november 2011 16:26

Så då har vi varit ute med vår kanin :D

Ganska kallt ute -.-

Fryser om fingrarna faktiskt / Julia

Men ja det ska inte påvärka vår kanin, han fick springa i kopplet så han fick lite motion :)

Han har bara ätit och ätit så vi tycker han ska springa lite XD

Men han är jätte glad när han får springa lite hahah xD

Ni skulle bara se hur han studsar runt   

såå gullig :D


Men han blev jätte rädd för ett par hundar som skäller dygnet runt!!

Jätte störiga!

Men jaja de är också djur :)


 

Ps!  Gammal bild :)

Av Julia o Isabell - 2 november 2011 13:34

       


Vi tycker Adele är en jätte bra artist. Hennes röst utmärker sig väldigt mycket, hon har också jätte bra låtar. Vi kommer ta några av våra favoriter. Men jag har också en dålig nyhet om Adele, vi vet inte om den är sann men många snackar om det. De säger att Adele har fått någon slags cancer! Väldigt synd om det verkligen är så, är inte helt säker som sagt men de pratas om det på twitter.

Men jag hoppas att de säger fel......


Några bra låtar vi tycker om med Adele:

Set Fire To The Rain

Someone like you

Rolling in the deep


Av Julia o Isabell - 2 november 2011 13:25

 


Hej!

Är det bara vi som tycker att julen är sååååå mysig :D

Vi tycker om julen, vi gillar att sitta framför brasan och titta på kalle anka hahah xd

Älskar när familjen är sammlad och har det roligt med varandra :)

Gillar faksitkt snön också, men det är ganska störigt när man blir mulad i skolan hahah xd fast det kan vara skoj ibland :p Att mula andra är kul xd


Fast aa vi är inte sånna som går och mular folk hela tiden x-D / julia o Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards