FotoFun

Alla inlägg under juli 2013

Av Julia o Isabell - 30 juli 2013 21:05

Idag har jag färgat hårtopparna med hårspray   Så det är lätt att tvätta bort!

Här kommer en bild från min IPhone, så bilden är inte den bästa   

 

Det rosa har slitits bort lite nu   

Men ska kanske spruta på lite mer imorgon! Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 28 juli 2013 21:40

Nu tänkte jag visa en virkning som blev klar idag!   

Vet inte riktigt vad det föreställer, det skulle bli en katt men det påminner om något litet monster!

 

Fick lite insperation här:

http://muppbarn.blogspot.se/2011/03/monster-klumpdjur.html


Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 26 juli 2013 22:05

Idag kommer en till liten video!   Tyvärr blir det inget F.U.N, men kanske nästa vecka!

Hoppas ni gillar videon! ♥


Om ni undrar varför den slutar så plötsligt så var det för att jag såg en annan människa! Och jag ville inte skrämma henne genom att prata med min "blogg"   Och jag är även osäker på om man får filma stackars människor på jogging runda!

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 25 juli 2013 22:27

Nu kommer äntligen videon som jag lovade er!   Jag är ledsen att det dröjde!

Men först var det något fel på uppladdningen och jag hann inte igår   

Fast nu är det äntligen dags! Hoppas ni gillar den ♥

Hoppas också den går att spela upp! Och att ni inte tycker den är för lång   

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 22 juli 2013 21:45

Idag har Bettina (www.Bloggfreaken.bloggplatsen.se) och jag haft en riktigt rolig dag!   

Det har varit riktigt varmt idag, nästan 30 grader!   Så vi körde ner till sjön och tog ett dopp! Men pappa träffade en gamal elev som han pratade med väldigt länge! Så Bettina och jag passade på att simma lite   

 

Imorgon kanske jag lägger upp en video på Othello eller Fluff! ♥ Eller något helt annat, men antagligen någon video!

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 19 juli 2013 19:00

Nu är det dags för ett till SommarTips!   

Idag ska jag tipsa om ett till tuggumi! ♥ För ni minns kanske detta SommarTipset:


http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/07/08/10004621-sommartips-tuggumi/


Denna gången ska jag tipsa om min andra favorit! Som också är en gammal klassiker   

För idag handlar det om .... SHAKE!

 

Tuggumit smakar lite salt, men ändå på något sätt sött! Det påminner lite om lakris   

Men Jenka är min stora favorit! Men efter det kommer Shake ♥

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 17 juli 2013 18:00

För några dagar sedan var vi och hälsade på hos Othellos uppfödare!   Det var kul att se när han träffade sin mamma! Dom hade så kul ihop ♥ Dom lekte som mor och son! Men roligast att se var att hon fortfarande försökte uppfostra honom    Hon morrade och allt som en hund mamma gör när hennes valp inte lyder!    Filmade en video när dom busar ihop!

Och sedan tog jag lite bilder på dom andra hundarna!   

   

Ha det bra / Isabell   
 

Av Julia o Isabell - 15 juli 2013 12:00

  

Tyvärr är det så att bloggen under denna veckan inte kommer ha så bra uppdatering   

Vilket bytetyder att det inte blir något F.U.N inlägg! Men kommer göra några inlägg som ni ska få läsa!   

Så att bloggen inte är helt tom ♥  Att det blir lite uppdatering i alla fall!

Men den blir som vanligt snart igen   Så det är inget som håller på länge ♥

Det kommer inlägg kanske varannan dag   Hoppas ni är nöjda med det!

  


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards