FotoFun

Alla inlägg under december 2011

Av Julia o Isabell - 23 december 2011 21:23



                                        


:D <333

Älskar hans låtar :D


Av Julia o Isabell - 23 december 2011 21:09

      



MÅNS ZELMERLÖW


Ohhh han e såååååå snygg!!!!   


Några bra låtar med gulle Måns :


Caramia

Impossible

Brother Brother

Hold on

Miss America

Maniac

Hope and glory


Ahhh ÄLSKAR MÅÅÅÅNS! :D:d / Julia

Av Julia o Isabell - 23 december 2011 19:11

Ja då är det julafton imorgon!

Herre gud vad tiden går! :O

Är det bara jag som tycker det?! / Julia

Så en jul utan snö jippy :( VILL HA SNÖ!


Jag hade verkligen hoppats att det skulle bli snööö! ahhhh....

Men jaja än är det inte för sent :P


Så vad har ni önskat till jul?


  

Av Julia o Isabell - 23 december 2011 19:04

 


Julkalendern :D

Ja då är det bara ett avsnitt kvar och undra hur allt ska ordan sig XD

För det ska väll bli ett lyckligt slut eller?

Ja hur som helst så vill vi att det ska bli det annars blir det ju inte bra :P


Vad tycker ni om årets julkalender??

Av Julia o Isabell - 18 december 2011 11:03

                                                  
                  


Hej! Såja igår så var de födelsedags fest hos min kompis :D

Det var jätte kul :D

Alla dansade till jag vet inte när :P

Men ja kom hem klockan 00:00 XD

Lite trött bara men det gör inget lika pigg ändå :D / Julia :D

Av Julia o Isabell - 17 december 2011 11:56

Ja ett litet sorligt inlägg, ja vi har inte lagt in så mycket på den sista tiden. Vi har varit lite mycket nu. Men vi ska lägga in så mycket så möjligt.


Ja till det vi ska berätta.

Jag (Julia) ska flytta :( Jag o Bell har varit grannar sedan hon var tre år och det är ett tag så det känns verkligen HEMSKT att flytta :`(.


Kan verkligen inte beskriva hur hemskt det är........


Men det är inte så långt jag ska flytta (som tur) men det är en bit så vi får försöka hålla kontakten ändå och vi SKA hålla kontakten!!!! :P


Men ja det var nog det mesta!

Ha det gööttt :)

LEV LIVET! :D

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards