FotoFun

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia o Isabell - 23 oktober 2011 13:06

Hej igen =)

Då är det fler bilder på gång :)

Bilderna är redigerade på Picnik.com en väldigt bra sida som är anpassad för olika årstider och festligheter speciella dagar och sånt.

De här bilderna här har vi bara trixat lite grann XD

Halloween tema såklart :9

Ja det var nog det mesta :9

Ses kanske senare :)

     

Ps! detta var mina teater kläder XD

Jag skulle vara en rockare :P





Halloween :D

  

    


Av Julia o Isabell - 23 oktober 2011 11:54

 

Hahah lite tidigt med Halloween tema men jaja. Vi förbereder oss :P

Ja då är det morgon :D

Ps! det där med städvideon gick inte så bra, den var för lång -.-

Och det kommer ta hundra år innan den kommer laddas upp -.-

Dumma skiit :P

Men jaja det kommer fler video vänta bara! :p

Men ja nu är det morgon och jag har typ presic kommit till Isabell /Julia :)

Hade fullt upp med massa läxor -.-

Men det är lite ludnare idag :)


Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 18:37



 Gammal bild på mej :P   

  

Såja har varit och handlat lite med pappa :)

Men ska nog fortsätta med so:n snart :)

Ska ha muntligt förhör om ett so arbete som vi har jobbat med.

Ganska svårt faktiskt -.- Men ja måste nog fortsätta.....

Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 16:57

Hej! Ja nu är det såhär att jag måste göra mer läxor -.-

Så vi ska lägga in städvideon senare :p

Men den kommer...

Hahha tar väldigt lång tid att ladda upp vidoeklip -.-

Ganska stööörigt faktiskt :p

 

Random bild xD

Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 15:45


 


Aaa lite fel ordning men vi var ute efter vi hade städat källaren, vi skulle städa Fluffs bur också :P


Men ja Fluff var som vanligt dextrosol laddad när vi släppte ut honom så han sprang typ runt och ja var Fluff helt enklet.  

Så det var inte så lätt att få in honom i buren igen kan jag ju säga :p

Men vi har ju vant oss :p


Ps! Snart kommer videon av vår städning, det får ni inte missa hahha.........


Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 14:34

           


Så dagens kändis är då Katy Perry :)

Ja vi har då kommit på att vi båda gillar Katy Perrys klädstil.

Vi gillar hennes glada färger, och att hon vågar klä sig så.

Hon har liksom en regnbågsstil   

Det är då positivt alltså bra engligt oss :P

Men ja här kommer några låtar som vi gillar med Katy:

1. ET

2. California girls

3. Teenage Dream

4. Last friday night

5. Not like the movies

6. Peacock

7. Circle the Drain

8. Who am i living for

9. The one that got away

10. Hummingbird heartbeat


Det är de låtarna som vi oftast brukar lyssna på :p


Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 14:18

        

Isabells nya djur :)


Hej igen! :)

Nu har jag gjort klart matten och är hos Bellan :)

Hon har nyss visat mig dessa djuren, tyckte bara de var såå söööta så jag tyckte vi skulle lägga in de på bloggen :p

Men ja nu ska jag och Bell nog städa lite, det kommer  bilder på det :p


Så ja vänta bara! :)



Av Julia o Isabell - 22 oktober 2011 11:19

Min dag :)

Så godmorgon!

Ja då är det LÖRDAG :D

Fast för mig är det en jobb dag :p

Måste göra matte :(

Har matte prov nästa vecka, ganska stressigt faktiskt för vi har ju haft teater hela veckan...

Men ja får bita ihop och bara kötta matte nu.

Så ja hej då ska göra matte....

Ses kanske senare vem vet :P

/ Julia :)



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards