FotoFun

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia o Isabell - 28 februari 2013 21:40

Idag på slöjdklubben skulle vi sy på ett tyg stycke som sedan skulle täcka en stolpe i receptionen. På sportlovet höll hon som har slöjdklubben någon extra slöjdklubb där alla var välkommna, och då började dom på den. Och sedan fortsatte vi idag ! Och imorgon så har vi studiedag, vilket är väldigt kul  Fast jag är sjuk, vilket inte är lika kul...

 

Bilden är ganska stor eftersom jag tog den med olgas IPhone 4. Men det ni ser är i alla fall mitt bidrag till stolpen. Det jag gjorde var att virka en liten blå sak och sedan sydde jag fast den. Vad BB står för kan vi ta en annan gång...

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 27 februari 2013 18:12

För någon dag sendan upptäckte jag att man kunnde byta stil på klockan, ni vet den som man kan ha på sitt skrivbord. I alla fall hittade jag en jätte söt klocka man kunde ha. Det är ett litet rosa monstersom håller klockan ...

 

(tog bilden igår klockan 19:10 som ni kanske ser)

Det var väl det mesta jag hade att berätta idag.

Hoppas vi ses snart igen / Isabell   

Av Julia o Isabell - 26 februari 2013 19:13

Här kommer en bild för er som alltid undrat hur ett lås fungerat...

 

Fick idén till detta inlägget från www.fokis.se, då hon skrev ett likadant. Men jag kännde att jag ville lägga upp bilden till er som inte läser den bloggen, vilket jag tycker ni ska göra ! Tycker det är ganska intressant att se eftersom jag alltid undrat hur det går till. Men har kanske inte gått och tänkt "undrar hur ett lås fungerar", men det ändå kul att veta. Nu ska jag göra mig redo för en ny Onsdag.

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 25 februari 2013 15:18

Som ni kanske har märkt har uppdateringen inte varit så hög denna vecka, och det har inte varit så intressanta inlägg heller. Men detta beror på att jag har varit på kanarieöarna under sportlovet. Igår blev det ingen uppdatering alls eftersom jag flyg hem   till Sverige. Det var i alla fall en väldigt rolig resa, men man blev mätt av all matså man kan säga att man lagt på sig ett kilo eller två. Sedan hade dom en väldigt fin inpackad fisk där, eller fisken var jag inte så intressarad utan mer av förpackningen...

 

Sedan fanns det en frisörsalong som hette Isabelle i huvudstaden, men den har jag ingen bild på   


Lite brun har jag faktiskt också blivit för er som undrar, fast jag är mer orange än brun...

Mycket bad har det också blivit eftersom hotellet hade 5 pooler och en var uppvärmd     

Sedan försökte jag även lära mig dyka, fast det gick sådär. Men jag var bättre än Frida i förra inlägget:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/02/23/9509896-frida-lar-sig-dyka/

Det var nog allt om denna resa jag kan komma på nu. Men nu ska jag gå och läsa min nya KP tidning som kom när jag var iväg. Började faktiskt premumenera på den för inte så länge sedan. Nog om det nu, det är dags att säga adjö för idag.

Hejdå allihopa, hoppas ni haft en undrebar första dag efter lovet / Isabell   

Av Julia o Isabell - 23 februari 2013 18:51

Jag som tycket att jag var dålig på att dyka, jag är alla fall bättre än denna videon...

Hon får nog öva lite innan det blir något VM för henne !         

Simma lungt / Isabell   

Av Julia o Isabell - 22 februari 2013 20:56

Idag har jag köpt en ny klänning på en väldigt bra affär som jag inte handlat i tidigare.

 

Ganska mycket färg men det tycker jag är bra. En ny favorit affär kanske ? C&A är ju också en väldigt bra afärr !

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 21 februari 2013 18:34

 

Tog samma bild som i det här inlägget:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/02/15/9471867-sportlov/

Men ändrade texten på bilden så den passade till inlägget.


Som sagt är sportlovet snart slut. Det är bara det sista av idag, imorgon och helgen kvar !! Sedan ska man tillbaka till skolan och plågas. Så njut av det sista av sportlovet för påsklovet är om ungefär 6 veckor !! Tack till www.bloggfreaken.bloggplatsen.se som fick mig att skriva detta inlägg och inse hur lite tid det är kvar av lovet <3 Njut av sportlovet / Isabell   

Av Julia o Isabell - 20 februari 2013 22:24

Håller på med ett virknings projekt som snart är klart.

 

Bilden är tagen med mobilen så bilden är ganska stor. Någon som kan gissa vad det ska bli ? Det kommer upp bilder på bloggen när den är klar, men just nu har jag inte det jag behöver för att göra klart den .

Vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards