FotoFun

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia o Isabell - 19 februari 2013 21:23

Idag tänkte jag tipsa om ett väldigt gott godis. Det är från ett ganska välkännt märke som ni nog känner igen...

 

Enda problemet är att jag tappade en tand idag vi middagen så jag har lite svårt att äta just nu. Men ni borde prova detta godiset för det är riktigt gott. Kanske inte ett så jätte kul inlägg  Men hoppas ni ändå är nöjda !

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 18 februari 2013 21:21

Idag har jag köpt ett nytt skal på en marknad.

 

Som ni ser så är det en liten krokodil på skalet. Men skalet känns mer som mjukt krokodil/orm skin. Gillar att skalet har en guld kant också, det blir extra snyggt då. Sedan är skalet lite mjukt på insidan, vilket också är bra.

Vi ses imorgon / Isabell 

Av Julia o Isabell - 17 februari 2013 21:38

  

Dags för bad ! Har bara en kommentar till denna bilden: "Cool in the Pool". Fast bilden är förstås lite redigerad   

Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 16 februari 2013 21:00

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat förrens nu !! Men jag har varit upptagen med så mycket annat idag eftersom jag tar semster imorgon. Sedan hade jag nästan inget minne på telefonen så jag fick göra en storstädning och det tog mycket långt tid. Men nu tänkte jag visa en bild från instagram på vad som hände idag vi frukost tiden. Fick skärmdumpa instagram för jag kastade bilden jag skulle använda i storstädningen. Hehe....inte så smart kanske .

 

Ni kan läsa vad som hände här ovan. Som sagt en skum historia !!

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 15 februari 2013 18:00

 

Nu är det äntligen sportlov. Ska bli skönt att vara ledig lite längre än bra lördag och söndag. Vad ska ni göra på sportlovet ? Själv ska jag ta lite semester. Men varför heter det sportlov egentligen ? Om jag är ledig är det första jag tänker göra absolut inte att idrotta. Om dem nu menar att man ska åka skidor, varför heter det du inte skidlov. Okej det var inget bra förslag så vi håller oss till sportlov !

Vi ses senare / Isabell

Av Julia o Isabell - 14 februari 2013 19:56

Glad Alla Hjärtans Dag !!!!!       

 

Idag på slöjd klubben idag så jobbade vi med plåt och ståltråd. Inte riktigt min grej faktiskt så det blev inte så bra. Plus att alla som var där skar sig på plåten. Min kompis Ida blöde riktigt mycket så hon fick plåster. Glömde tyvärr ta med det jag gjorde där  

Glad alla hjärtans dag    / Isabell !

Av Julia o Isabell - 13 februari 2013 17:46

För någon vecka sedan skapade jag och Olga en MSP gubbe. För er som inte vet det så är MSP en förkortning av movistarplanet. Om ni är med där får ni gärna bli vän med vår gubbe. Gubben heter OlgIsa och vi är i level 3.

 

Där kan ni se en bild på vår gubbe.

Vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 12 februari 2013 18:44

 

Idag fick vi inga läxor i skolan eftersom det är sportlov snart. Ska bli skönt att bli ledig. Men det är också skönt att inte behöva göra läxorna så fort man kommer hem utan att man kan ta det lite lungt först. Förresten så är jag lite sen med att berätta att mina två kompisar har skaffat blogg. En har dom tillsammans och en av dom har en privat också. Här är bloggarna:


www.bloggfreaken.bloggplatsen.se

www.teaterbloggarna.bloggplatsen.se


Vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards