FotoFun

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia o Isabell - 11 februari 2013 19:07

Idag har vi haft studeidag så jag har varit hemma hela dagen ! Men jag har varit med en kompis så jag har inte kunnat blogga. Gå gärna in på hennes blogg, den heter www.bloggfreaken.bloggplatsen.se. Vi hade i alla fall kul   

 

En bild jag tog när jag hade tråkigt och väntade på min kompis.

Vi ses / Isabell !

Av Julia o Isabell - 10 februari 2013 17:25

I fredags när vi var på bibloteket med skolan lånade jag och Olga några mangaböcker. Serien består av 4 delar men det fanns bara 3 delar på bibloteket så jag ska försöka låna den sista nästa gång jag är där. Böckerna heter mjau och är ganska lättlästa men riktigt bra.

 

Böckerna handlar om katterna Ville och Vanilj. Varje bok innehåller bara två kapitel vilket är lite synd.

Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 9 februari 2013 19:48

Alla har vi lyckats ta en bild vi blivit riktigt stolta över, sedan finns det bilder som misslyckas totalt. Så nu har jag samlat ihop en hög med misslyckade bilder på mig som ni ska få skratta åt. Så titta och njut !!

 

Vadå tar någon bild nu ?

 

Snygg min !

 

Hehe...

 

Vinner du eller ?

 

Kolla in mina nya linser.

 

Detta är bara en hemsk bild.

 

Inte så misslyckad, bara konstig.


Hoppas ni fick er ett litet skratt !!!

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 8 februari 2013 20:05

Kommer ihåg att jag hade den här videon på min förra telefon. NI MÅSTE SE DEN !!!!

Den slutar så bra också, i alla fall för katten .

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 februari 2013 19:35

 

Idag på slöjdklubben virkade jag en liten rosa korg. Tanken var först att göra en duk men det misslyckades lite när den blev rund i hörnen. Så jag bestämde mig helt enkelt för att göra en korg istället. Den är lätt att göra och det tog för mig två timmar att göra, kanske går det snabbare för er. Tyvärr kan jag inte berätta hur jag gjorde den rund eftersom det inte var meningen men ni får prova er fram och se om ni lyckas. Om ni har några frågor om korgen kan ni ställa dem i en kommentar. Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 6 februari 2013 17:54

 


Nu tänkte jag tipsa om en bra bok jag läste ut idag. Boken är lite läskig ibland men inte så mycket. Den är spännande hela tiden och lagom lång. Det bästa med den är att den handlar om den trakten jag bor i, så man vet var platserna i boken ligger. Författaren är från staden jag bor i så det är säkert därför hon skriver om sin hemstad.

 

Tänkte skriva en fakta lista om boken så man får veta lite mer om den:


Namn: Glasbarnen

Författare: Kristina Ohlsson

Antal sidor: 239

Betyg:         


Boken handlar om en tjej vid namn Billie som tvingas flytta till Åhus med sin mamma. Staden ligger inte långt ifån där de bodde innan men Billie gör allt för att hennes mamma ska gå med på att flytta tillbaks. Som om inte det vore nog händer det även mystiska saker i Billies nya hus. Billie och hennes nya vän Aladdin börjar söka i husets mörka historia och får reda på hemska saker ...


Hoppas ni gillade inlägget och boken !

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 5 februari 2013 17:59

Haha :) jag som tyckte det stod att hon övade flitigt ! Vi ses / Isabell !

Av Julia o Isabell - 4 februari 2013 15:00

Idag hade jag tänkt tipsa om en jätte gullig låt som alla borde lyssna på !

Den är så söt ! Fluff gillar den antagligen också, men moroten borde inte vara där om Fluff får bestämma, han gillar konstigt nog inte morötter. Lite speciell kanin, men det är bara bra. Ha det bra så länge / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards