FotoFun

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia o Isabell - 3 februari 2013 16:30

Ni som spelar subway surf har väl inte missat den nya uppdateringen ? Nästa stop i world tour turnen är Rio.

 

(snyggt hopp av hunden)

Med uppdateringen kommer även 3 nya hoverboards och en karraktär. Även vakten och hans hund byter utseenden.

 

Han är enligt mig ganska snygg. Och landskapet är fantastiskt...

   

Och sedan var det ju den nya karraktären, hon är väldig fin så jag ska köpa henne men hon är ganska dyr...

 

Så från och med nu får jag jobba hårt !! Nu ska jag spela subway surf och få pengar.

Vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 2 februari 2013 20:50

Just nu ser jag precis som många andra svenskar på melodifestivalen 2013. Tycker de flesta var lite tråkiga med Davids Lindgrens bidrag var bra. Och vissa andra var också ganska bra.

 

Som ni kanske redan visste är det två nya pogramledare också  .

Ha en bra musik kväll / Isabell !

Av Julia o Isabell - 2 februari 2013 18:41

Just nu sitter jag och Olga och bygger för fullt med lite pyssel mamma köpt i Tyskland. Det är både kul och enkelt ! Och fint blir det också :)
Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 1 februari 2013 18:04

Var och letade efter en sak i källaren men hittade en annan. Fick den när jag var runt 7 år och älskade den av hela mitt hjärta. Har precis fixat hennes hår så hon blir fin ! Kommer nästan ihåg vad hon hette, tror den var Alice. Men visst är hon underbar ?
Ha det bra / Isabell :)

Av Julia o Isabell - 1 februari 2013 17:00

Tänkte bjuda på några utvalda insatagram bilder från den senaste tiden. På instagram heter jag isacom01 om någon skulle villja följa mig. Lägger upp lite allt möjligt men försöker precis som med bloggen variera mig lite   

             

Det var nog allt för denna gången men det kommer en liten snabb uppdatering senare ikväll.

Vi ses senare / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards