FotoFun

Alla inlägg under april 2013

Av Julia o Isabell - 30 april 2013 20:00

Förra veckan tog jag hem min virkade docka från syslöjden   

Tänkte visa en liten bild på den ♥

 

Om jag får säga det själv blev den riktigt bra   

Den tog ganska lång tid att göra. 

Inte så konstigt kanske, för skulle lära mig virka först !! ♥


Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 29 april 2013 18:45

Idag kommer en liten Othello Special     

 

Och här kommer några videos på Othello   

Mamma har även skapat en blogg åt honom ♥ !!

Den heter http://othello13.wordpress.com/.


Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 28 april 2013 19:15

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Nu är veckans dagens inlägg färdigt  

Dagens bild är på en söt igelkott som kom till vår trädgård idag !! ♥

Döpte han till Iggy, fast mamma kallar honom Igge    Låten är ny och bra.

Hoppas vi ses / Isabell   


Av Julia o Isabell - 27 april 2013 21:32

Innan idag målade jag naglarna ♥   

Det blev ganska bra !! Här kommer bild   

 

Hoppas ni gillade inlägget !! ♥

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 27 april 2013 17:30

Idag har jag varit och hälsat på Othello för första gången   ♥ ♥ !!

Tog lite bilder som kommer här:

                 

Han är så söt !! ♥     

Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 26 april 2013 16:30

Nu är det fredag igen och dags för ett F.U.N inlägg     

 

Jag tycker vi börjar med en liten bild   

 

Och nu ska ni klara en labyrint   

 

Efter det tar vi en till hund bild   

  



Jag vet 10 saker om dig !!


1. Du läser detta.

2. Du är en människa.

3. Du kan inte säga "pappa" utan att dina läppar möts.

4. Du försökte nyss.

6. Du känner dig lurad.

7. Du fortsätter läsa dåraktigt.

8. Du märkte inte att punkt 5 inte fanns.

9. Du kollade precis om punkt 5 fanns.

10. Du skrattar för att det var så dumt.



Och nu ska ni få gissa lite djur   

 

Här kommer lite kul läsning   

 

Gillar du Katten Nils ?    Isåfall kolla in dena coola sida:

http://www.kattennils.se/


Nu till förra veckans svar !!

 

Nu är veckans F.U.N inlägg tyvärr slut   

Men vi ses nästa vecka / Isabell   


Av Julia o Isabell - 25 april 2013 20:05

Idag har jag varit på middag med mamma   

Det var väldigt god mat och efterrätt   

 

Men det var lite pinsamt, för vi skulle dansa en Albansk dans   

Och det fanns några som filmade min fula dans .....   


Hello Youtube, Here I come !!



Innan idag var jag hos min kompis Bettina   

Läs gärna Bettinas blogg  www.bloggfreaken.bloggplatsen.se.

Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 24 april 2013 18:45

Nu tänkte jag visa er lite fler bilder på Othello som vi fått av uppfödaren   

     

Min lilla sötnos !! Vi ses på Lördag  

Ha det bra / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards