FotoFun

Alla inlägg under april 2013

Av Julia o Isabell - 23 april 2013 17:51

Nu hade jag tänkt lägga upp en video som Olga och hennes syskon gjort   

Kolla gärna Olgas blogg www.Aglo.bloggplatsen.se !!

Förresten, Olga är den flygande Coca Cola burken   

Haha   


Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 22 april 2013 15:16

Det var väldigt länge sedan jag gjorde en Hiss & Diss !!   

Så jag hade tänkt göra en nu ♥

 

Temat är i skolan   


Hiss                    &                  Diss



Bra suddigum             &                        Dåliga suddigum

Pennor utan spets      &                        Stiftpennor

Egna skolböcker         &                        Skolböcker man lånar

Långa raster            &                        Korta raster

Kul arbete                   &                        Tråkigt arbete

Syslöjd                        &                        Träslöjd

Korta samlingar         &                         Långa samlingar



Det var tyvärr allt !! Hoppas ni gillade dagens inlägg ♥

Ledsen om färgen krånglar   

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 21 april 2013 17:00

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Då var veckans dagens inlägg klart   

Bilden hittade jag på instagram och kände att jag ville dela den med er !! ♥

Låten är inte särskilt ny men ändå ganska bra.

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 20 april 2013 16:31

Nu har jag precis skapat en ny omröstning ♥ Rösta gärna !!

Här kommer frågan:

 

Din röst gör det lättare för mig att i framtiden skriva inlägg som alla gillar  

Omröstningen finns i menyn till höger ♥

Vi ses / Isabell   


Av Julia o Isabell - 20 april 2013 16:15

Idag har jag målat min naglar   

Blev ganska nöjd ♥ Som vanligt kommer det bild:

 

Lite orange med glitter på   

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 19 april 2013 16:31

Idag är det äntligen fredag   Vilket betyder att det är dags för ett F.U.N inlägg !! ♥

 

Först kommer en väldigt söt bild   

 

Och nu ska ni få gissa lite djur   

 

Och nu till en rolig bild   

 

Nu kommer en liten labyrint !! ♥

 

Här kommer lite roliga djur bilder   

 

Och nu en lite annan version av nyan cat   

 

Nu är inlägget snart slut, men först kommer förra veckans svar   

 

Nu är inlägget tyvärr slut    Men vi ses nästa vecka ♥

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 18 april 2013 19:35

Idag på slöjdklubben gjorde vi klart våra fåglar  

Om du inte läst om våra fåglar kan du göra det här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/04/11/9716242-slojd-klubben/

Här kommer lite bilder på min fågel från Olgas mobil ♥

   

Som ni kanske ser heter han Bert   

Tyvärr fick vi inte ta hem honom för han skulle vara med i en utställning   

Och en sak som är ännu värre är att detta var sista gången för denna terminen   

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 17 april 2013 18:30

 

Idag i skolan hade vi orientering    Det var kul !!

Vi slutade 12:30 så jag följde med Olga hem ♥ Kolla gärna Olgas blogg www.Aglo.bloggplatsen.se.


På orienteringen hann jag göra tre kartor på 34 minuter   

Är ganska stolt även om det var många som var bättre ♥

Efter badminton kommer nog origentering på min favorit sports lista   

Vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards