FotoFun

Alla inlägg under april 2013

Av Julia o Isabell - 8 april 2013 17:00

 

Idag är det första dagens efter påsklovet    Vilket betyder att det är skola nu !!

Så uppdateringen kan bli både bättre och sämre.

Sämre eftersom att jag har mindre tid och bättre eftersom jag inte är sjuk längre   


Idag i skolan har vi haft teatime   

Det var kul !! Fast idag hade vi bara te och inga kakor. Vilket var lite synd ...   

Hoppas att vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 7 april 2013 16:36

Minns ni mitt inlägg om hundrasen Cavalier king charles spaniel ? Om inte kan du läsa det här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/04/01/9672473-hund/


Nu är det så att en uppfödare i närheten nyligen fått valpar   

Så vi hörde av oss och ska träffa en liten valp den 27 april !! ♥ 

Uppfödaren har lagt upp lite bilder på sin blogg som jag tänkte visa   

     

Den vi ska titta på är den svarta !!

Idag fyller valparna även 1 vecka !!! GRATTIS !!!   

Om det blir hund så kommer han antagligen heta Othello. Vi ska hämta honom på skolavslutningen ♥

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 6 april 2013 17:30

Igår var Sveriges kung och drottning på besök vid högskolan !! ♥

Såklart var jag där och tog lite bilder   

  

Ser ni bussen ? Dom åkte hit i den   

 

Kan inte förstå att jag varit 3 meter ifrån Sveriges kung   

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 5 april 2013 16:00

Nu är det fredag igen och dags för ett F.U.N inlägg     

 

Jag tycker vi börjar med en liten labyrint !! ♥

 

Nu ska ni få lite rolig läsning   

 

Nu till lite roliga bilder !

 

Här kommer en förrvirrande bild   

 

Kan se vilka två djur som är på bild ?

 

Och nu ska ni få gissa lite mer djur   

  

Det här skärm tangentbordet finns på www.google.se. Pröva skriva ditt namn på skoj   

 

Nu är veckans F.U.N inlägg snart slut   Men först kommer förra veckans svar.

   

Nu är det tyvärr slut för denna veckan   

Men vi ses i nästa inlägg / Isabell   

Av Julia o Isabell - 4 april 2013 21:43

Ledsen att det varit så dålig uppdatering ♥  Men just nu är jag drabbad av feber och orkar inte göra allt jag brukar !   

Men som ni kanske förstår ska jag försöka höja uppdateringen lite.

Imorgon kommer det antagligen ett F.U.N inlägg. Fast lite kortare då jag inte ens börjat med planeringen.

Men jag ska göra mitt bästa med dom kommande inläggen   

 

Hoppas ni haft en underbar dag ! Själv har jag mest legat i sängen och latat mig   

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 2 april 2013 17:30

Idag har jag målat mina naglar i lite olika färger ! ♥

 

Blev ganska nöjd med båda händerna idag   

Annars brukar jag bara bli nöjd med en hand  

Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 1 april 2013 19:30

Idag är det 1 April ♥ Och då brukar man luras och busa lite.

Har ni skämtat med någon idag ? Själv har jag gjort 3 små bus !

 

Här ovan kan ni se lite ledtrådar om mina bus. Tänkte berätta lite om varje !


Den osynliga spindlen:

Lurade pappa att det var en stor spindel i vardagsrummet. Då kom han springandes med en tidning i handen. Han blev arg när han inte hittade spindlen som satt mitt på väggen. Till sist insåg han att han var lurad   


Konstig värme:

På kranen i badrummet finns oftast ett klistermärke som visar vilket håll som är varmt och kallt.

Då gjorde jag ett eget klistermärke med lite papper och pennor. Sedan satte jag fast det med lite klibb fast åt fel håll så allt blev bak och fram. Dock har ingen sett buset än ...   


Busringning:

Jag började med att skriva ner en liten text i google översätt. Sedan busringde jag mina kompisar och spelade upp texten. Då lät det som en helt annan person. Kan vara smart att byta till doltnummer innan   


Hoppas ni fick lite bustips   

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 1 april 2013 13:15

Hittade väldigt söta bilder på hundrasen Cavalier king charls spaniel.

     

Skulle vara riktigt kul att ha en egen !   

Dom är så söta !! ♥ Tänk er en lång promenad genom skogen med en sådan sötnos   


Ha det bra / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards