FotoFun

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia o Isabell - 31 oktober 2012 16:25

Tjenare ;)


Nu har vi precis kommit hem från vår bus eller godis jakt. Vi fångade ett bra byte. Men inte så jätte mycket kanske men vi gick bara en gata och det var rätt så många som inte öppnade. Det var ju som sagt första gången för mig och det var väldigt kul. Och trots att vi inte gick så långt så hände en del roliga saker. När vi knackade på ett hus så öppnade en tant och gav oss en tia sedan frågade hon "får man ta en godisbit" jag trode hon skojade så jag sa "nej" och skrattade lite då sa hon "jo" och tog en godisbit.

  <--------- Så blev jag och Olga när hon tog den. Sedan var det några killar som alltid skulle hinna före fram till husen och när vi var på väg hem tilll mig så sprang dom före oss och ställde sig på trappan. Snacka om att dom blev snopna när vi öppnade och gick in. Så gav vi dem lite godis också förståss. Här kommer bild på vårt byte:

 

Mycket godis !!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra kväll / Isabell

Av Julia o Isabell - 31 oktober 2012 14:00

Hejsan !!!


Jo nu är det så att lilla jag hade fel Olga ska inte gå bus eller godis med några andra idag untan på lördag. Så vi har klätt ut oss och ska bara skriva lite inlägg på bloggarna och sedan ska vi förmodligen gå en sväng. Vi har i alla fall tagit lite bilder på våra kläder. Här kommer en bild:

 

Jag ser lite muppad ut jag vet. Ska vara en zombie men Olga tyckte jag liknade en servitris så jag är en zombie servitris ;)

Ha det så bra så länge / Isabell

Av Julia o Isabell - 31 oktober 2012 12:45

Glad halloween   


Idag är det ju som sagt halloween så jag hade tänkt börja med att säga glad halloween till er alla. Ska nog inte gå bus eller godis idag för jag har ingen att gå med. Olga ska gå med några andra men jag ska va med Julia imorgon så vi kanske går en sväng om jag hittar några kläder. Har faktiskt aldrig gått bus eller godis förr, eller jag och Julia gjorde det en gång när vi var små men det slutade inte så bra....Vi fick gå över till grannen och fråga eftersom vi var små så fick vi inte gå hela gatan. Eller Julia var rätt så stor men jag var bara 5 ungefär. Klädde ut mig till en krambjörn om det är någon som undrar ;) I alla fall plinagade vi på och sa "bus eller godis" och så fick vi svaret "nej tack". Ja så gick det alltså inte så bra. Men idag skulle det ju komma en halloween speciall eller det kanske inte är så speciellt men jag ska i all fall visa alla halloween bilder som jag lagt upp på bloggen dom senaste dagarna i ett enda inlägg alltså det här. Vasågoda här kommer bilderna, titta och njut   

               

Där har ni alla i ordning, dem vi lade upp först är höst upp och dem senaste längst ner. Det blev ett ganska långt inlägg men tack till alla som orkade läsa allt Hoppas ni får en härlig halloween och får mycket godis och kanske skrämmer någon    / Isabell

Av Julia o Isabell - 30 oktober 2012 20:47

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Japp detta var då det andra dasgens inlägget denna vecka. Tog en halloween bild idag också eftersom det är imorgon, men det blir nog den sista jag gör. Men imorgon kommer en liten "halloween speciall" på bloggen.......mer säger jag inte. Men låten är ganska ny och inte super bra men tillräckligt ;) Det var nog allt just nu, hoppas ni får en bra kväll / Isabell



Av Julia o Isabell - 30 oktober 2012 14:33

Hej <3


Köpte mini cupcakes idag när jag och mamma var och handlade   

 

Väldig söt men inte lika god. Smakade faktiskt rätt illa.

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 29 oktober 2012 18:55

Hejsan !!!


Japp ni lade kanske märke till rubriken ;) Ni kanske undrar varför det är så många halloween bilder just nu. Det beror självklart lite på att det är halloween snart men jag har även blivit bättre kompis med paint och lärt mig mycke mer. Plus att idérna aldrig tar slut. Men om ni nu inte gillar dessa bilder så kan jag berätta att google bilderna tyvärr tar slut och jag har använt de flesta bra bilderna.

Men här kommer några nya halloween bilder:

     

Själv är jag mest nöjd med den längst ner men kommentera vad just du tycker !!!

Vi ses i nästa inlägg / Isabell

Av Julia o Isabell - 28 oktober 2012 17:05

 

En ganska cool bild jag tog nyss. Just nu är jag med Olga och bloggar lite    Kolla in Olgas blogg www.Aglo.bloggplatsen.se

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 28 oktober 2012 12:35

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Japp där har ni den här veckans dagens... inlägg. Jag har nyligen hittat låten och tycker den är riktigt bra. Därför blir det dagens låt. Och bilden gjorde jag igår förmiddags och tänkte använda den till ett inlägg där jag inte har någon bild att visa. Men jag blev så nöjd att jag gjorde det till dagens bild istället. Den är liksom söt på något sätt. Men eftersom det är hästlov nu så kanske det kommer fler dagens... inlägg. För när det är skola har jag inte tid till att göra det varje dag men nu har jag det. Fast det kommer nog inte varje dag men någon mer gång ska jag nog se till att det kommer. Just nu väntar jag på att Olga ska komma. Kanske gör vi lite inlägg senare men vi får se. Kolla in Olgas blogg så länge vet ja. Den heter www.Aglo.bloggplatsen.se  Ha det så bra / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards