FotoFun

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Julia o Isabell - 26 oktober 2012 16:21

´Hej   


Nu lagom till halloween så hade jag tänkt göra ett litet inlägg. som ni kanske vet är det ju halloween på onsdag så nu har jag suttit och redigerat några halloween bilder i paint. Jag tog bilderna från google och så har jag klippt om dom lite så bilderna är från början inte mina.

 

 

Jag blev väldigt nöjd med resultatet men vad tycker du ???

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 26 oktober 2012 15:42

Hejsan !!


Idag hade vi redovisning på tekninken. Det känndes lite pirrit att berätta om sina uppfinningar inför alla 5:or och 4:or men jag tror det gick bra. Nu hade jag tänkt berätta lite mer om hopphinderet som jag gjorde åt Fluff i träslöjden.

 

Så ser det då ut. Jag valde att ha en "pinne" att hoppa över men man kan förstås ha fler om man vill. Som ni ser sitter det små pluggar i hål som jag borrat ut. Dessa är till för att lägga "pinnen" på, och på så sett välja hur högt han ska hoppa. Men det är viktigt att han hoppar mot pluggarna och inte i från. Om han hoppar mot och han skulle missa hindert så faller det ju bara ner men om han skulle hoppa i från och missa så kan han ju snava och skada sig. Så det är väldigt viktigt vilket håll han hoppar i från !!!


Nu har ju höst lovet också börjat. Jag tycker det känns ganska skönt, vad tycker ni ???

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards