FotoFun

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Julia o Isabell - 23 oktober 2012 18:52

Hej :)


Idag har jag varit på sjukhuset och tagit blodprov. Jag vet inte riktigt varför men jag pratade med en doktor för en vecka sedan ungefär om min korta längd så sa hon att jag skulle ta det. Dem tog fyra rör blod och dom skulle kolla fyra saker tror jag så det var kanske inte så konstigt. Det gjorde lite ont men dom stack bara en gång sedan satte dom fast en sak som liknar en fjärill så att dom kan fylla flera rör med bara ett stick. Sedan fick jag välja något ur en hylla. Det fanns massa saker som plast figurer och pennvässare. Men jag valde ett lila suddigum med en gris på. Här är en bild på en liten lampa på mitt rum:

  

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards