FotoFun

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Julia o Isabell - 27 oktober 2012 17:05

Hej ;-)


Innan idag kom jag på att det var länge sedan vi gjorde ett mode inlägg. Och jag är ganska nöjd med dagens kläder om jag får säga det själv. Dagens kläder är i alla fall lite höstiga i känslan tycker jag. Den grå och röda färgen möts liksom och utstrålar höst känsla.

 

Det var pappa som tog bilden så ni får skylla på honom om ni tycker bilden är dålig. Om ni undrar vad det svarta är så är det pappas byxor ;) Här kommer i alla fall köpt-listan:


Klänning: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige)


Legins: Har ingen aning har aldrig sett dem förr !!!


Under tröjan: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige)


Halsband: Mamma har gjort det   


Diadem: Vet ej


Har föresten planerat klart morondagens dagens... inlägg. Nu väntar jag bara på att det ska bli söndag så jag får skriva det.

Ha det så bra / Isabell





Av Julia o Isabell - 27 oktober 2012 15:07

Hejsan :)


Nu har jag precis varit ute och tagit hand om Fluff. Först städade jag hans bur som vanligt men denna gången var det lite svårt eftersom Fluff hade bestämt sig för att sitta kvar i buren. Det var inga problem när jag städade ovan våningen men när jag skulle kratta under våningen så fick jag bära ut honom. Sedan skulle vi hoppa lite med det nya hindret men då vägrade Fluff göra som jag ville så det slutade med att jag fick kamma honom och sedan sätta in honom i buren. Pappa trodde att han kanske inte såg så mycket för all päls och därför inte ville hoppa. Så imorgon ske vi klippa hans ansiktshår och öva lite hoppning och går det inte då så gör jag det någon annan dag på lovet.

 

En halloween bild jag gjorde innan idag.

Ha det så bra / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards