FotoFun

Alla inlägg under april 2012

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 21:03

Hej nu har jag sett på ett tv program som heter "En stark resa med Morgan och Ola-Conny." Det är ett väldigt roligt program men det är svårt att förklara vad det handlar om. Men om ni vill se det går det kl 20:00-21:00 på måndagar på kanal 5.

Ja det finns inte så mycket mer att skriva så jag bjuder på en suddig bild på mig i min söta morgonrock <3


 


Ja det var allt för idag tror jag.


God Natt / Isabell

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 19:49

Jag ville bara berätta att vi har fått 400 sidvisningar denna månad =)

Ni är världens bästa <3<3<3<3<3<3<3<3


YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) =)

Ja nu ska jag försöka hitta något att titta på (på tv altså)  Ja detta var igentligen ett ganska onödigt inlägg men ändå =P


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 19:09

Hej ja rubriken är ju ojdå eftersom jag glömt säga att det är valborgsmässoafton =)

Ja dom flesta visste kanske redan det men jag ville säga det ändå <3

Ja nu har jag precis ätit kvällsmat.och till kvällsmat åt vi....................................Tacos <3<3<3<3<3

Ja det var nog allt just nu.

Men jag vill bara säga att vi har 398 sidvisnigar denna månad och mitt mål är ju 400 så kom igen ni fixar 2 till =D


Vi ses / Isabell 

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 16:55

Hej nu har jag varit ute typ hela eftermiddagen. Ja eftersom jag var ute så länge så orkar inte berätta allt jag gjorde men jag lekte lite med Fluff och så tog jag lite bilder =) Fast inte på Fluff. Men här kommer bilderna =D


             


Jag tog igentligen fler bilder men jag orkade inte lägga upp alla så jag valde ut dom bästa =)

Ja här kommer en beskrivning till bilderna =D


Nr 1. Min skugga

Nr 2. Tulpaner i vår trädgård

Nr 3. Bild på mig tagen i speglen och desutom min favorit bild

Nr 4. Blommorna som står på vår trappa

Nr 5. Fikat som jag och mamma köpte på stan......................Den var väldigt god =)

Nr 6. Ett hjärta som är gjort av vatten (dålig förklaring)

Nr 7. Bild på mig som mamma tagit


Ja det var beskrivnigarna. Om du har någon mer fråga om bilderna så kan du skicka en komentar med din fråga =)


Och så har jag en liten fråga till er vad tycker ni om mina kläder på bild nr 3 och 7 ? Jag skulle bli glad om ni sa vad ni tycker. Själv tycker jag att det är väldigt snyggt


Ha det bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 12:24

Hej nu har jag varit i stan och handlat med mamma =)


Ja vi handlade inte något speciellt men vi handlade lite badrums saker typ som tvål =P

Ja och sen köpte vi lunch och fika på ett cafe. Och sen åt vi maten när vi kom hem

Ja nu ska jag kolla datorn lite snabbt och sen ska jag gå ut för det är fint väder. Jag tror jag ska ta lite bilder där ute =)


Ja vi ses när jag kommer in / Isabell                                     

Av Julia o Isabell - 30 april 2012 09:39

God morgon  <3


Ja god morgon på er nu har jag ätit frukost och sett på film med mamma. Ja pappa är på jobbet idag men mamma är hemma med mig =)

Ja till frukost åt vi kräftmacka som består av : Bröd, majones, ägg och såklart kräftor (inte hela kräftor utan bara sjärtarna.)

När jag ätit klart min frukost lekte jag lite med Mollly. Först var hon morgontrött men det gick snabbt över till att hon var väldigt morgonpigg =P Så jag satte in henne i buren. Ja det finns inte så mycket mer att skriva men jag ska till stan och handla med mamma runt 11:00. Och vi ska nog äta på stan så jag kommer inte att blogga förrän efter lunch ;D


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 29 april 2012 21:22

Hej nu sitter jag framför datorn i morgonrock och pyjamas och har ryggen lutad mot en kudde. Det är väldigt mysigt <3<3<3 Fast man svettas lite när man har båda morgonrock och pyjamas =P


Ja nu har jag kollat på en annan tjejs blogg men jag kommer inte ihåg vad den hette men den handlade om sims 3 =D


Ja nu orkar jag inte blogga mer för jag är väldigt trött och VARM !!!!!!!! Men vi ska nog snart gå och lägga oss.


God natt jag bloggar mer imorogon. Nej nu tar jag av mig morgonrocken annars dör jag av värme ;D


Vi ses imorgon / Isabell



Av Julia o Isabell - 29 april 2012 19:15

Hej nu har jag spelat sims 3 ganska länge =P Men jag lovade ju att jag skulle berätta vad som hände så det ska jag göra i detta inlägg ;D


OBS !! om du inte vet vad sims 3 är så sök på det i bloggen


Ja när jag spelade hände det inte något speciellt men lite hände tillexempel fick mina simmar lite uppdrag av sin manger. (dom är ju kända) Dom fick ganska många uppdrag så jag kan inte berätta alla men dom spelade ett gig på en nattkubb eller jag tror det var en nattklubb =P


Ja det var det mesta som hände. Om ni vill kan jag nog skriva lite fakta om dom tillexempel deras egenskaper. Komentera vad du tycker ;D


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards