FotoFun

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Julia o Isabell - 23 april 2012 19:05

Hej Nu har jag ätit kvällsmat och gjort lite läxa.

Ja nu tänkte jag läsa lite i min bok  

Ja ibland när man läser någon bra bok så fasnar den liksom och man läser så fort man får chansen ;D

Ja min bok heter " Skräcknatt på varuhuset " Den är väldigt bra men också väldigt gammal. Så om du jätte gärna vill läsa den så kan du fråga din mamma eller pappa så kanske dom har den någonstans där hemma. Ja såhär står det på baksidan:



" Jenny och Rick stannade och såg på röran i kontorsrummet.

 Lådor låg slängda på golvet och innehållet var utspritt överallt.

Plötsligt fick bovarna syn på dem .

 Och innan Rick och Jenny visste ordet av satt de fastbundna på var sin stol.

 Så fortsatte männnen rota igenom lådor och skåp .......... "


Ja den är väldigt bra men som sagt är den väldigt gammal och nog inte till salu


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 23 april 2012 18:19

Hej jag tänkte göra en ganska snygg grej jag såg på en annan blogg





I nte Elak


S å snäll


A lldeles Perfekt


B ra På Nästan Allt


E n Bra Person


L iksom Bäst


L agom bra



J ätte Snäll


U nderbar


L iksom Bra På Allt


I nte Taskig


A ldrig Elak



Ja jag tyckte det blev väldigt bra


Av Julia o Isabell - 23 april 2012 15:03

Hej idag  iskolan har vi inte gjort något speciellt. Så man kan nog säga att det var en vanlig dag =)

Ja idag blev jag ju hämtad av mina mormor och morfar som jag brukar på måndagar.

Ja nu ska jag nog vara lite med mina mormor och morfar.


Ps: glöm inte vara med i gåttävlingen. Du behöver inte ha en blogg för att vara med. Och priset blir en länkning (tror det heter så.) Ja instruktioner finns längre ner på bloggen =)


Vi ses / Isabell                                           

                  

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards