FotoFun

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Julia o Isabell - 29 april 2012 21:22

Hej nu sitter jag framför datorn i morgonrock och pyjamas och har ryggen lutad mot en kudde. Det är väldigt mysigt <3<3<3 Fast man svettas lite när man har båda morgonrock och pyjamas =P


Ja nu har jag kollat på en annan tjejs blogg men jag kommer inte ihåg vad den hette men den handlade om sims 3 =D


Ja nu orkar jag inte blogga mer för jag är väldigt trött och VARM !!!!!!!! Men vi ska nog snart gå och lägga oss.


God natt jag bloggar mer imorogon. Nej nu tar jag av mig morgonrocken annars dör jag av värme ;D


Vi ses imorgon / Isabell



Av Julia o Isabell - 29 april 2012 19:15

Hej nu har jag spelat sims 3 ganska länge =P Men jag lovade ju att jag skulle berätta vad som hände så det ska jag göra i detta inlägg ;D


OBS !! om du inte vet vad sims 3 är så sök på det i bloggen


Ja när jag spelade hände det inte något speciellt men lite hände tillexempel fick mina simmar lite uppdrag av sin manger. (dom är ju kända) Dom fick ganska många uppdrag så jag kan inte berätta alla men dom spelade ett gig på en nattkubb eller jag tror det var en nattklubb =P


Ja det var det mesta som hände. Om ni vill kan jag nog skriva lite fakta om dom tillexempel deras egenskaper. Komentera vad du tycker ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 29 april 2012 16:43

Hej nu har jag varit på cykel runda med pappa =)

Eller jag brukar cykla och pappa brukar springa så man kan säga spring och cykel runda ;)

Nu ska jag nog spela sims 3. Jag kan berätta vad som hände när jag spelat klart =)


OBS !!!!!!!!! Om du inte vet vad sims 3 är så sök på det i blogggen


Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 29 april 2012 15:46

Hej nu har jag varit lite mera ute för det är ju väldigt fint väder här =D


Ja jag tänkte också berätta att ni är så underbara för att vi har hur många sidvisnigar som helst . Just nu har vi 375 sidvisnigar jag vill jätte gärna ha 400 sidvisnigar denna månad men det är ju bara idag och imorgon kvar av denna månad =P Men gör så gott ni kan =)


Ja nu ska jag på en cykel runda med pappa så jag bloggar efter det ;D


PS: En sidvisning är att ni trycker runt på bloggen så ni har tryckt runt er 375 gånger denna månad ;D


Vi ses / Isabell





Av Julia o Isabell - 29 april 2012 14:23

Hej nu har jag varit ute och lekt med Fluff och spelat badminton med pappa ;D



Fluff


Ja Fluff var väldigt busig men ändå jätte söt =) Först släpte vi ut honom när vi spelade badminton och sen hade jag honom i kopel men det gick nästan inte för han hade för mycket sping i bennen =P Så jag gullade jag lite med honom istället =D



Badminton


Ja det var väldigt kul att spela men det var ganska mycket vind. Men vi spela lite ändå. Jag har kanske inte berättat att badminton är min favoritsport =)


Ja det var allt just nu. Nu ska jag kolla datorn sen ska jag kanske gå ut igen men det såg ut som att det skulle bli regn   Hoppas att det inte blir regn =P


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 29 april 2012 12:34

Hej och förlåt att jag inte bloggat förrän nu


Men på söndagar brukar ju mina mormor och morfar komma så då brukar jag vara lite med dom =D Ja nu har jag precis ätit lunch. Till lunch skulle vi egentligen äta en rätt som jag inte tycker om så jag fick äta pizza resterna från igår   


Ja det finns inte så mycket mer att skriva eftersom det inte hänt så mycket idag =P Men jag har ju gjort lite saker idag tillexempel så har jag gjort min läxa men jag har inte gjort klart den men som jag har säkert ni också ett kort lov nu =) Och så har jag kollat / spelat på datorn =D


Ja nu ska jag gå ut för det ser ut att vara fint väder. Så jag bloggar mer när jag kommer in =)


Vi ses / Isabell                                           

                   

             

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards