FotoFun

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Julia o Isabell - 28 april 2012 21:15

Hej nu har jag tittat på smartare än en femteklassare. Det är ett program men jag orkar inte berätta vad det handlar om men om ni inte vet vad det är kan ni söka på det i bloggen ;)


Ja nu vet inte jag riktig vad jag ska göra men jag hittar nog på något. Ja just nu lyssnar jag på musik (shout it out med David Lindgren)


Ja god natt / Isabell                                   

Av Julia o Isabell - 28 april 2012 17:49

Hej nu har jag varit ute och lekt med Fluff och spelat badminton med pappa =D


Ja först fick jag och mamma klippa bort Fluffs tovor och sen klippte vi hans klor också. Sen hade jag honom i koppel =D Och vi hade redan städat hans bur (vi gjorde det innan idag.) Men man kan säga att han fick en makover idag ;D


Ja nu ska jag kolla lite på datorn och sen ska jag nog snart äta. Vi ska äta pizza   .........................Mums =D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 28 april 2012 16:04

Hej nu har jag kollat lite saker på datorn =)

 Ja igentligen sa jag att det skulle bli en dator fri dag men det blev inte riktigt så =P


Ja nu ska jag gå ut för det är fint väder.

Ja det finns inte så mycket mer att skriva

Men jag längtar till sommaren så att man kan bada och äta glass. på tala om glass så åt jag det innan idag...............Mums


Vi ses / Isabell                                                 

Av Julia o Isabell - 28 april 2012 13:50

Hej nu är gåttävlingen avslutad. Frågorna finns lite längre ner men här är svaren:



1. Två elektriska lampor


2. Pulsen


3. Den tredje var skallig



Ja det var svaren. Men vem var vinnaren ?  Jo det var.....................


                                                  
                    

                                                  
               OLGA         

                                                  
                                          


Ja Olga har ju ingen blogg men det måste man ju inte ha för att vara med =) Olga svarade rätt på den tredje gåtan.


Ja det var nog allt just nu vi ses sen

Av Julia o Isabell - 28 april 2012 10:43

Hej


Nu har jag ätit lite frukost och kollat datorn =)

Till frukost åt jag stekt ägg ...............................Mums


Ja nu ska jag nog typ rita <3 För jag satt ganska mycket vid datorn igår så jag ska inte sitta vid datorn så mycket idag. Men det gäller inte bloggen ;D


Ja igår lovade jag att jag skulle skriva vad som hände när jag spelade sims 3


Ja det hände faktist inte så mycket =P Men mina simmar är ju lite kända så deras manger ringde och gav dom lite uppdrag och så var dom typ på en fest hos en annan kändis. Ja det var nog det mesta som hände jag hann ju inte spela så länge =)


OBS !!!!! om du inte vet vad sims är så kan du söka på det i bloggen.


Ja nu ska jag rita. Och jo gåttävlingen avgör efter lunch så det är sista chansen att vara med. Du hittar instruktioner längre ner på bloggen ;D


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards