FotoFun

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Julia o Isabell - 17 april 2012 17:33

Hej


Jag (Isabell) har funderat på att ha en frågestund och nu har jag bestämt mig. Ja som sagt så får ni nu fråga mig (Isabell) frågor. Ja Julia kanske har en frågestund lite senare men vi börjar med mig.


1. Du skriver en komentar med din fråga.


2. Du skickar din fråga/komentar.


3. Jag svarar så fort jag kan.


Jag svarar på nästan alla frågor.


Jag svarar inte på saker som min adress.

Men Jag svarar på saker som min favorit färg.


om du frågar så blir jag glad   Så fråga på  =D



Vi ses / Isabell 


Av Julia o Isabell - 17 april 2012 17:06

Hej nu har jag precis kommit hem från skolan i en hagelstorm =) Ja det låter kanske konstigt men jag gillar faktist hagel =D


Ja nu ska jag nog kolla lite saker på datorn och sen ska jag packa upp min gympapåse. Ja vi hade ju gympa idag och vi.................... Ja vad ska man kalla det ? Ja vi körde typ spökboll fast istället ska man skjuta ner varandas koner som står på en bänk ( inte så bra förklaring )


Ja vi ses / Isabell                        

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards