FotoFun

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 22:34

Hej nu har jag sett den nya twilight filmen del 1.


Jag tror alla vet vad twilight är men om inte så är det typ en serie om en männska som heter Bella som blir kär i en vampyr som heter Edward.

Det var nog grunderna i twilight.


Vi ses imorgon / Isabell                                           


     

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 19:53

Hej detta får bli ett snabbt inlägg.


Jo jag skulle ju se på minuten men mamma och pappa frågade om jag ville se den nya twilight filmen. Så nu ska jag det och därför blir det ett snabbt inlägg alla har nog hörts tala om twilight filmerna. Om inte berättar jag om dom sen.


Vi ses / Isabell                                           


                     Mina monster =)

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 19:22

Hej


Nu har jag ätit middag och ska snart se på minuten.


Jag har skrivit om minuten innan men jag gör det igen.


Minuten är ett tv program som går ut på att klara olika utmaningar på 1 minut för att vinna pengar. Om ni vill se det går det på svt 1 på fredagar kl 20:00 och om ni missar det kan ni se det på :   www.svtplay.se


Nu ska jag leka med Molly vi ses / Isabell

             

                                                  
                                             


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 18:25

Hej nu har jag precis ätit påskmiddag.


Det finns inte så mycket att skriva men jag ska snart äta choklad creme brulee............... muuumss  


Vi ses / Isabell 


Creme brulee är en efterrätt.                                        
                                                                
                             

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 17:16

Hej


Ja jag skulle ju leka med Molly men hon var inte vaken så jag gjorde lite annat


Nu lyssnar jag på musik ( When we stand together med Nickelback )  den spelades på radio väldigt mycket innan =P


Vi ses / Isabell                                           
              


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 14:51

Hej


Nu har jag precis städat godis skåpet med pappa.


Ni kanske det låter bortskämt med ett godisskåp men då får ni tycka det.


Nu ska jag nog leka lite med Molly


Vi ses / Isabell                                           
                                                  Godisfest =)                        


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 10:30

Hej nu tänkte jag berätta lite mer om min resa till Flensburg i tyskland.


Ja vi åkte dit i tisdags med bil och kom hem vid middags tid på onsdagen. I flensburg brukar ( vi åker dit typ varje år ) vi bara handla.


Det här brukar vi handla: skor, kläder, godis, leksaker och massa annat.


Nu har mina mormor och morfar kommit så nu ska jag va med dom.


Vi ses / Isabell                                           
                                               

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards