FotoFun

Alla inlägg under juni 2011

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 20:04



Jaa som sagt lite fler bilder på blommor med Nikon kameran fast bilden är redigerad :P/ Julia :)

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 17:02

 

Denna boken är bra :)/ Julia

För dem som gillar skräck och sånt kan läsa sådant, andra som inte läser skräck kanske jag inte ska rekommendera denna boken till XD.


För dem som är intresserade kan jag berätta lite om boken.

Den handlar om en känd författare som har hammnat i en bilolycka. Sen när den galna Annie började " ta hand om " Paul som han konstaterade att hon var galen. 


Den är jätte bra men jag ska kanske inte berätta för mycket för då blir det inte roligt att läsa :p XD.. 

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 16:10


Love this song:)  

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 15:19

 


Lite mer djur :d

Detta är då inte vår kanin utan vi har lånat den över sommarn :d. Han hade inget namn när ägaren lämnade han så  Isabell döpte honom till ett lätt och passande namn FLUFF. Ps! han ser ut som ett gosedjur xD. Kommer kännas tomt utan honom sen :(. Men jaa som sagt vi har lånat honom så det får vi taa :/.... 

Vi har faktiskt varit ute med han idag :P Han hade ganska mycket spring i sig. Hade filmat in en video men det visade sig att jag inte hade det -.- Ganska synd för han var på hopp humör (han hoppar mycket när han blir myggbiten) så det var ganska svårt att få in honom i buren igen.. :p Men vi är glada att vi har en sådan fluffig lite kanin


   <------ Detta var typ Fluff idag :P xD

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 15:08

  


Ja juste ja och Bell glömmde säga vi gillar också djur.

Detta är då en sööt liten hamster som heter Molly  .

Väldigt hyper hamster men väldigt intressant. Många vill ha djur men tror att det är mycket jobb, självklart måste man ta han om ett djur men ja menar en hamster är lättare att ta hand om än en hund :P. Inte för att hundar är jobbiga eller så men man behöver inte lägga mycket tid åt en hamster :D.

Aa lite om Molly :p


VI ÄLSKAR DEJ MOLLY!!  



Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 14:56

  


Hej:) Jaa detta är Isabell :D Tänker inte skriva en hel bok som Julia gjorde ;P

Jag gillar att fotografera och ta bilder med mycket detaljer. Jag fotografera inte heller hela tiden :p jag har annat liv också, jag gillar att spela badminto, umgås med mina kompisar, läsa och sitta vid datorn med mera. (Tänkte ju inte skriva en bok som Julia;P) Jaa det var lite om mig, hoppas det blir bättre väder snart! VILL BADA NUU!!! :D:D   

Av Julia o Isabell - 19 juni 2011 14:44

 

Ja som sagt är vi ju två som äger denna bloggen :P  börjar kanske bli lite tjatig men det är bara så ni kommer ihåg xD

Ja lite om mig som sagt :p

Jag tycker om att fotografera (har sagt det innan). Men det är inte bara det jag håller på med, jag spelar badminton och har gjort det i två år nu ungefär. Älskar att umgås med mina kompisar:D Men kan även vara med familjen ganska ofta så man kan säga att jag är lite här och där :P xD.


På min fritid brukar jag lyssna på musik sitta vid datorn är kanske inte så ovanligt bland oss tonåringar xD. Men jag försöker vara ganska ute mycket det är ganska bra att njuta av de varma dagarna när det är varmt och det är ganska sällan :(. Men jag hoppas att denna sommaren kommer vara fylld av värme så man i alla fall kan bada :D.

Det var lite om mig... :d / julia :D

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards