FotoFun

Alla inlägg under mars 2012

Av Julia o Isabell - 31 mars 2012 22:33

Hej


Ja nu har jag gjort lite allt möjligt tillexempel läsa i min bok, leka med Molly och titta på fotografier från när jag var liten.


Men jag ville bara säga god natt.



 GOD NATT / Isabell             

                                                  
                                                                                

Av Julia o Isabell - 31 mars 2012 19:39

Hej


Ja nu har jag nästan precis ätit middag =)


Ja jag ska snart se på smartare än en femteklassare :)


Smartare än en femteklassare är ett tv pogram som går ut på att svara på frågor från 1 klass till 5 klass för att vinna pengar. Jag tycker det är jätte bra så om ni vill se det går det  på svt 1 kl 20:00 på Lördagar och om ni missar det kan ni se det på :      www.svtplay.se


ses / Isabell                                           

                                                                    
                                 


 

Av Julia o Isabell - 31 mars 2012 15:23

Hej nu har vi varit och handlat på ICA kvantum.


ICA kvantum är en mataffär där man också kan handla prydnader och sånt. Dom flesta känner säkert till ICA men om ni inte gör det kan gå in på :     www.ICA.se


vi ses / Isabell

                                                  
                                        

                       

Av Julia o Isabell - 31 mars 2012 14:22

Hej


Jag har precis städat Fluffs bur. Han var väldigt glad och busig när han fick komma ut =)

Ja vi har fortfarande inte handlat men vi ska typ göra det nu.

Nu lyssnar jag på musik (so what med Pink)



Vi ses snart / Isabell                                           
                 

                                                  
                                 Fluff Idag ----------------------------->  

Av Julia o Isabell - 31 mars 2012 12:40

HEJ


Jag har precis ätit lunch. Vi åt en sorts biffar och pomes från igår.


Ja nu sitter jag och lyssnar på musik ( Firework med Katy Perry) på spotify.


Spotify är en musik sida där man söker på musik eller skapar listor som man kan lyssna på.


Ja nu ska jag snart handla med mamma och pappa.



                                                  


                                                  


           


SES / Isabell                                           


                                




Av Julia o Isabell - 30 mars 2012 21:00

Hej


Nu har jag precis tittat på "Minuten" och lekt med Molly.


För er som undrar är "Minuten" ett tv program som går ut på att göra olika utmaningar för att vinna pengar.

Om ni vill se det så går det på svt 1 kl 20:00 på Fredagar.


Ja molly var ungefär så här:         ---------------->    Men jag älskar henne ändå <3<3<3<3<3<3<3<3<3




                                                  
                                                  
                                    

.

Vi ses imorgon / Isabell



                                                  
                                   

                                                  
           

Av Julia o Isabell - 30 mars 2012 17:42

HEJ


Ja nu är det Fredag och dags för Fredagsmys.


Nu har jag precis varit ute och kört el scooter med pappa som sprang brevid. Jag körde om honom några gånger :)

Om ni inte vet hur en el scooter ser ut kan ni söka på "el scooter" på  www.google.se 


Nu ska jag hjälpa till med maten och sen ska jag äta och kanske va med Molly.Men nu är det helg så jag kommer skriva ganska mycket.



Vi ses / Isabell                                           
                           





Av Julia o Isabell - 29 mars 2012 19:23

Hej ja nu är jag hemma från slöjd klubben som jag går på.

Om ni undrar vad slöjd klubb är så är det som slöjden i skolan fast man gör det på torsdagar kl 16:30.

När jag kom hem åt jag middag och nu har jag precis ätit klart.

Nu ska jag se hur det går för pappa med att bygga ihop min el scooter som jag fick idag sen ska jag se på tv och va med Molly.



så vi ses imorgon / Isabell                                           
         

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards