FotoFun

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Julia o Isabell - 4 mars 2012 19:33

Hej !!!!  


Nu har jag läst klart  Eller jag har gjort lite annat också tillexempel följde jag med pappa för att hämta cinamat och efter det skulle vi

äta maten också   Och efter det skulle jag bada och tvätta håret. Så jag har inte kunnat skriva förren nu.




Nu ska jag snart se på " så ska det låta " vad tycker ni om "så ska det låta" ? Jag tycker det är sådär men det finns inte så mycket annat att kolla på.


Okej det var allt ses imorgon kanske (för det är skoldag) Hejdå och God Natt. /Isabell                            

Av Julia o Isabell - 4 mars 2012 16:09

  

   

Hej



Ja då har jag varit ute med fluff idag igen .

ja jag försökte först träna honom men det gick inte lika bra idag han ville inte riktigt men man kan inte altid träna :)

Men han var ändå  duktig. Och han  blev nog lite rädd när pappa sprutade med vattenslangen  


Sen gick jag med honom i koppel men ibland kände han ett behov av att stanna och äta gräs =)

Sen kamade jag honom sen släppte jag in honom i buren.




Det var nog allt nu sitter jag och lyssnar på musik av Katy Perry men jag ska snart gå och läsa i min bok   / Isabell



Av Julia o Isabell - 4 mars 2012 11:01

GOD MORGON :D


hej ja i dag har det nog inte hänt så mycket än men som säkert många av er gjorde tittade jag och julia på melodifestivalen igår =)

Om jag får säga vad jag tyckte var ingen av dom som gick vidare så bra    Men jag vet inte vad ni tyckte


men hoppas någon bra vinner så vi kommer på en bra plats i eurovision =)


Men det var nog allt =) förresten vad tycker du om bilden?                                                   

                                                  

                                                  

                                          




                                                  

                                                  

                                 

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards