FotoFun

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Julia o Isabell - 27 mars 2012 17:56

Hej nu har jag varit ute och lekt med Fluff han var faktiskt inte så busig.

Tyvärr hann jag och pappa spela badminton men det var nog ändå för mycket vind.

Nu ska jag snart äta ...... min favorit soppa   GOTT!!!!!!!!

Sen ska jag se på tv och leka med Molly.


Så vi ses nog imorgon nu ska jag hjälpa till med maten /Isabell                 

Av Julia o Isabell - 27 mars 2012 17:04

Hej idag har jag inga läxor så jag är fri!!!

Men det är nog för att vi har påsklov nästa vecka.

Ja idag hade vi gymmpa vi spellade badminton min favorit sport ska kanske spela med pappa senare =)

Nu sitter jag och lyssnar på musik "sean den första banan" med sean banan såklart.

Men jag ska nog ut och "fluffa" ( va med Fluff ) nu så vi ses!! /Isabell



                                                  
                                                  
       


 

                                                  

                                                  

       

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards