FotoFun

Alla inlägg under maj 2013

Av Julia o Isabell - 31 maj 2013 14:15

Denna veckans F.U.N inlägg kommer handla om Hundar   

Eftersom vi ska hämta hem Othello idag !!   

 

Först tänkte jag att ni skulle få gissa en hudras   

 

Och nu en liten söt bild   

 

Och här kommer den första och den senaste bilden på Othello   

 

Och nu till en labyrint   

 

Och här kommer en topplista på dem populäraste hundnamnen   

 

Och nu ett STORT COLLAGE på alla Othello bilder   

 

Och nu är det nästan slut, men först svaren   

 

Hoppas ni är nöjda !!   

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 30 maj 2013 20:40

För någon vecka sedan gjorde jag och Bettina en film   

Tänkte visa den nu !! Denna gången är Bettina i huvudrollen  

Kolla även Bettinas blogg www.bloggfreaken.bloggplatsen.se.

Hoppas nu den funkar, den tog långt tid att ladda upp   

Vi ses imorgon / Isabell   
 

Av Julia o Isabell - 29 maj 2013 18:10

Jag hade tänkt göra ett litet tips inlägg nu   Idag ska jag tipsa om en gratis SMS app som heter KIK !!

 

KIK är helt gratis om man har internet. Men annars kan det tillkomma extra avgifter   Tänkte visa min och Bettinas (www.bloggfreaken.bloggplatsen.se) chatt !! Tog ett tag innan jag fick henne att spela med och få vår chatt normal   

 

Här kommer lite plus och minus   


Plus


Att det är snabbt

Att det är gratis

Att man kan vara privat

Att man kan ha gruppchatt


Minus


Att om man är inne i en chatt inte kan se om någon annan skivit i en annan

Att det kostar utan internet

Att man inte kan skicka videos



Hoppas ni är nöjda nu   

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 28 maj 2013 15:05

Idag när jag cyklade hem var det väldigt varmt   Så det första jag gjorde var att byta kläder. Och efter det tänkte jag att det var dags för ett mode inlägg. Så fixade jag bilder och allt. Men när jag sätter mig framför datorn börjar det plötsligt regna   Jag har alltså bytt kläder helt i onödan !! Tack så mycket modernatur   Här kommer i alla fall bild:

 

Som vanligt kommer en liten köpt-lista   


Klänning - Cellbes

Byxor - Vet ej


Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 27 maj 2013 17:20

Dagens Bild:

 

Dagens Video:

Jag valt att idag göra dagens inlägget till Olga  Eftersom hon fyller år idag   

Hoppas du har haft en toppen dag Olga!!

GRATTIS !!!    

Kolla in Olgas fina blogg, www.Aglo.bloggplatsen.se och lämna en liten grattis kommentar!!


Igår fick vi även nytt sidvisnings och besökarrekord   

Besökare: 25

Sidvisningar: 131


Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 26 maj 2013 17:00

Nu har jag målat mina naglar    Idag blev dom rosa med glitter   

Fast den rosa färgen syns inte lika tydligt på bild som i verkligheten.

Men här kommer den lite otydliga bilden:

 

Som sagt är bilden ganska dålig   Men hoppas ni är nöjda ändå !!

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 25 maj 2013 21:22

Idag har Bettina och jag spelat in en film   Först gjorde vi en, men den var för lång   Så vi gjorde en ny. Fast den blev inte lika bra!! Men vi gjorde vårt bästa. Bara så ni vet är vi inga proffs på filmare  Men kommer nog lägga upp några filmer på bloggen. Bara så ni vet pratar jag med en annan röst, ska låta lite yngre   Men här kommer filmen:

Hoppas den funkar som den ska nu   Det är mitt första videoklipp !! Så jag vet inte om det funkar.  

Vi ses / Isabell   
 

Av Julia o Isabell - 24 maj 2013 20:51

Ledsen att inlägget kom sent   

Men nu är det dags för veckans F.U.N inlägg !!   

 

Vi börjar med en labyrint   

 

Och nu tänkte jag visa er min nya bakgrundsbild     

Nu ska ni få gissa en kändis   

 

Och nu till en rolig liten bild   

 

Nu ska ni få lite rolig läsning   

   

En av mina vänner önskade bilder på elefanter, så det fixade jag   

 

Och nu är det snart slut   Men först förra veckans svar !!

 

Nu är det tyvärr slut   

Men vi ses igen nästa vecka / Isabell   


 



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards