FotoFun

Alla inlägg under maj 2013

Av Julia o Isabell - 8 maj 2013 17:00

Igår cyklade jag till affären och köpte en anteckningsbok   

I boken skriver jag dikter ♥ Vilket jag tycker är väldigt kul !!

Här är bild på min lilla bok:

 

Om ni är intresserade skulle jag kunna lägga upp en dikt !!   

Hoppas vi ses snart / Isabell   


Av Julia o Isabell - 7 maj 2013 19:15

Igår eftermiddag gjorde jag en teckning till min vägg   

Den blev inte super bra men lite rolig !! ♥

  

Tycker den passar bra i mitt rum   

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 6 maj 2013 17:30

Dagens Bild:

 

Dagens Låt:

Nu är veckans dagens inlägg klart ♥   

Bilden är på mitt första ord. Jag är helt ärlig, mitt första ord var Plopp  

Och låten är bara väldigt bra !!! ♥

Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 5 maj 2013 19:00

Idag har jag och Bettina haft en riktig MSP dag   

Först ritade vi våra egna bonnies till en tävling i MSP tidningen som vi köpte igår !! ♥

Här är mina bidrag:

 

Ledsen att den är på fel håll   

Hoppas ni ser ändå !!


Sedan har vi köpt MSP bilder som jag ska hänga upp imorgon   

 

Denna fick vi med tidningen.

 

Och denna har vi köpt   


Sedan har vi gjort en klippdocka som fanns med i tidningen ♥

Fast det fanns bara en kille   

 

Bli gärna vän med mig på MSP, heter OlgIsa ♥

Kolla även Bettinas blogg www.bloggfreaken.bloggplatsen.se

Hoppas vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 4 maj 2013 21:35

Ledsen att inlägget blev så sent   Men har gjort annat hela kvällen !!


Innan idag målade jag naglarna ♥ Här kommer bild:

 

Det blev ganska bra    Fast kunde varit bättre !! ♥

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 3 maj 2013 19:30

Nu är det äntligen fredag igen    Vilket betyder F.U.N inlägg   

 

Vi börjar med en liten labyrint   

 

Här kommer lite rolig läsning   

   

Nu ska ni få gissa lite djur   

 


3 bloggar ni MÅSTE läsa


http://ayles.blogg.se/ 

http://matiiildaa.blogg.se/

http://othello13.wordpress.com/



Och här kommer en liten frågesport   

 

Nu är det snart slut    Men först förra veckans svar !!

 

Nästa vecka blir det tyvärr ingen F.U.N   

Men ni får vänta lite extra bara !! ♥

Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 2 maj 2013 18:00

 

Idag har jag varit med min kompis Bettina   

Kolla in hennes blogg www.bloggfreaken.bloggplatsen.se


Först skulle hon till frisören, så jag fick följa med dit   

Sedan åkte vi hem och spelade lite dator !! ♥ Det har varit en kul dag   

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 1 maj 2013 17:40

Idag har varit en riktigt idrottsdag för mig  Först gick jag en promenad på 60 minuter, sedan två cykel rundor på 30 minuter, sedan badminton i 15 minuter och sist Hjulning i 15 minuter !! Tillsammans blir det 2 timmar och 30 minuters idrottning   Är ganska trött nu    Här kommer bilder från promenaden:

     

Och jag som trodde vi var lediga idag    Haha !! ♥

Ha det så bra / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards