FotoFun

Alla inlägg under maj 2013

Av Julia o Isabell - 23 maj 2013 19:40

 http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/06/24/8138166-hiss-diss/

För ungefär ett år sedan skrev jag en Hiss & Diss om smileys. Men det är dags för ny nu   

Så nu tänkte jag göra en ny smiley Hiss & Diss !!!  



Hiss                    &                    Diss

 

                     &                       

                     &                              

                     &                        

                      &                         

                    &                                                         

                     &                           



Ursäkta om det blev lite fel, men datorn vill aldrig som jag vill med mina Hiss & Diss inlägg.

När jag gjorde denna Hiss & Diss tänkte jag mest på kvaliten av smilyesarna.

Och även lite på vilka jag gillar bäst !! Vi ses / Isabell   


Av Julia o Isabell - 22 maj 2013 19:50

För ett tag sedan skrev jag om MSP   

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/02/13/9462312-moviestarplanet/


Men det har hänt mycket sedan dess. Och därför tänkte jag göra en uppdatering om detta ämne   

 

Såhär ser jag ut nu   Har mina favorit kläder på !!

Jag har även gått upp i level !! Här har ni bild bevis:


 

Tänkte även visa mitt vardagsrum   

 

Egentligen så har man 4 rum. Men orkade inte ta bild på alla   


Ha det bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 21 maj 2013 19:15

Dom senaste dagarna har min dator inte fungerat som den ska   

Så vi har helt enkelt köpt en ny !! Här är bild:

 

Tycker om den för den är snabb och så   Men nu har jag windows 8, och fattar inget   

Vi ses / Isabell   

  


Av Julia o Isabell - 20 maj 2013 16:40

Idag tänkte jag tipsa om en hundbok ♥   

Den passar väldigt bra till de som ska skaffa hund eller en helt vanlig hund älskare.

 

Boken är skriven av Suellen Dainty.

Den innehåller 50 lekar som din hund kommer älska    Men det finns 128 sidor totalt ♥

Jag rekomenderar denna boken till alla som har hund eller ska skaffa och har brist på roliga lekar.

Det finns olika kapitel och mitt favorit kapitel var nog "göra konster".


Betyg:         


Hoppas ni gillar boken ♥

Om ni undrar varför det är blåa lappar i så är det lekar som jag ska lära Othello   

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 19 maj 2013 20:15

Dagens Bild:

 

Dagens Låt:

Nu är veckans dagens inlägg klart   

Bilden är min bakrundsbild på min IPhone 4   Och låten är Findlands bidrag i Eurovision. Tycker den är sjukt bra ♥ Synd att den inte vann bara   Men den är enligt mig värd att lyssna på. Hoppas ni är nöjda med dagens inlägg !! ♥

Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 18 maj 2013 21:45

Idag målade jag mina naglar    Tänkte visa bild här:

 

Tyckte det blev ganska bra   


Ledsen att jag bloggar så sent !!

Men just nu ser jag på Eurovision   Hejar på Sverige, Finland och Tyskland ♥

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 17 maj 2013 16:30

Förra veckan skrev jag inget F.U.N inlägg   Men det var för att jag var på semester i Tyskland.

Fast idag så blir det ett F.U.N inlägg   Lika bra att börja på en gång !!

 

Först ut har vi en gullig liten bild ♥   

 

Och nu tänkte jag att det var dags för en Knep & Knåp   

 

Nu tänkte jag visa en sak som väldigt många håller på med nu för tiden !!

Nämligen, The cup song   

Och nu ska ni få gissa en kändis   

 

Och nu ska ni få lite Katten Nils   

    

Nu är det nästan slut, men först förra veckans svar   

   

Nu är denna veckans F.U.N inlägg slut   

Men vi ses nästa vecka / Isabell   

Av Julia o Isabell - 16 maj 2013 18:10

Som ni ser har jag gjort lite ändringar på bloggen   

Hoppas ni tyckte det blev bra ♥ Det tycker i alla fall jag   

Har ändrat till en tydligare presentationsbild, där ser man oss mycket bättre.

 

En bild som min kära vän Anna tog ♥ Fast jag redigerade bilden lite   

Vi ses / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards