FotoFun

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Julia o Isabell - 11 maj 2013 19:30

Igår var det ingen särskilt bra uppdatering   Men det beror på att jag var i Tyskland. Men nu är jag tillbaka i Sverige !! ♥ Vi brukar göra denna semestern 1 eller 2 gånger varje år, och det hela går ut på att fylla bilen med varor. Vi köper kläder, godis och mycket mer som behövs. Framför allt eftersom det är billigre i Tyskland och varorna har väldigt bra kvalite   Som sagt är det ingen speciell semester men jag har ändå plockat ut några höjdpunkter att dela med mina fantastiska läsare !!   

 

För att komma till Tyskland måste vi köra genom Danmark. Vi stannade på en Burger King och då fann jag denna hemska skylt. Jag vet inte vad som hände, antingen blev det ett tryckfel eller kan ingen i Danmark stava   


Nej, jag vet att det heter så på danska men ändå en kul detalj för oss svenskar !! ♥

 

Sedan passade jag på att äta lite turkos glass   Det syns inte på bilden, men den var väldigt turkos.

 

Sedan hittade jag den första pennan som stavat mitt namn rätt !!   Det är faktiskt väldigt många som stavar mitt namn Isabelle. Men jag heter Isabell !! Vems dumma förslag var det att man skulle ha ett E på slutet av Isabell ?

 

Alla som kört till Tyskland har nog åkt förbi denna mysiga lilla ö   Tyvärr vet jag inte vad den heter men i min familj kallas den "Mini Fyn". Skulle gärna tänka mig att bo där. Men det finns 2 stora problem !!


1. Kan inte ett ord danska

2. Någon har byggt stor motorväg rakt genom ön   


Tyvärr är bildstorleken i inlägget inte så bra. Men min Iphone var enda kamran på resan   

Vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards