FotoFun

Alla inlägg under juni 2013

Av Julia o Isabell - 30 juni 2013 21:50

 

Är ledsen att bloggen inte riktigt är bra uppdaterad just nu   

Men detta beror på att det är sommarlov och att jag är så upptagen med annat! Ska försöka dra igång den igen   

Hoppas ni förstår! Ska göra ett inlägg som vanligt imorgon! Om inte... Så får jag skämmas!   

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 28 juni 2013 22:10

Ledsen att F.U.N inlägget kom så sent   

Lika bra att börja på en gång!     

 

Först ska ni få gissa en kändis!   

 

Och nu ska ni få lite rolig läsning   

 

Här kommer en söt liten bild   

 

Och nu kommer en liten labyrint   

  

Nu när det är sommar är det inte alltid fint väder  

Så här kommer en lista på vad du kan göra om det regnar!

 

Och nu till förra veckans svar   

 

Nu är det tyvärr slut   

Men vi ses nästa vecka / Isabell   


Av Julia o Isabell - 26 juni 2013 21:20

Idag tänkte jag tipsa om en bok som jag läste ut idag!   Den heter Tur Gånger Tre och är skriven av Sheila Turnage, med 292 sidor! Boken är ganska annorlunda och liksom mystisk! Den döljer så många hemligheter som gör läsaren riktigt sugen på att fortsätta läsa. Den kanske är lite svår att tolka i början med många knepiga namn. Men efter ett tag förstår man bättre och slukar hela boken i ett nafs! Den är riktigt spännande när man väl kommer in i den. Tänkte skriva av baksidan   


Vissa tycker att det betyder otur att jag föddes just den natten. Inte jag. Jag tycker att jag har haft  tur -

Tur Gånger Tre


Långt nere i amerikanska södern, i den lilla hålan Tupelo Landing, bor elvaåriga Mo. Som nöfödd bebis hittades hon här, uppsköljd på flodstranden efter en orkan, och Mos största gåta i livet är vem som är hennes okända mor. En dag kommer en polis till stan och ställer frågor om ett mord. När Mo och hennes vän Dale bestämmer sig för att lösa mordmysteriet råkar de på en rad hemigheter som länge väntat på att bli avslöjade ...


Här kommer en bild på boken:

 

Betyg:

        


Hoppas ni är nöjda med inlägget!

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 25 juni 2013 20:17

Idag tänkte jag visa några videos man kan skratta åt!   

Förlåt om någon video var med två gåger   Såg dom efterhand så höll inte så bra koll!

Ha det bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 24 juni 2013 21:00

Jag är som ni nog inte visste ganska kort och liten   Men inte riktigt så liten ...

 

     

Så gulliga bilder     

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 23 juni 2013 21:35

Egentligen skulle F.U.N inlägget kommit i fredags, men eftersom det var midsommar blev det inte av   

Men nu kommer det lite försenade F.U.N inlägget!   

 

Först ut kommer en bild på mina favorit glassar i den heta solen!   

 

Nu ska ni få gissa en webbsida!   

 

Och nu kommer lite saker som man bara måste ha på sommarlovet!

Dock har jag nästan inget av det   

 

Och nu kommer en liten labyrint   

 

Nu är det nästan slut   Men först, lite svar!

 

Nu är det tyvärr slut   

Men vi ses nästan vecka / Isabell   

Av Julia o Isabell - 22 juni 2013 22:06

Idag har Bettina (www.bloggfreaken.bloggplatsen.se) och jag spelat in en film!   

Vi blev ganska nöjda med detaljerna! Hoppas ni gillar den:

Tog långt tid att ladda upp   Hoppas nu det funkar!

Ha det så bra / Isabell   
 

Av Julia o Isabell - 20 juni 2013 21:15

Idag har Bettina (www.bloggfreaken.bloggplatsen.se) och jag plockat egna jordgubbar!   

Det var super kul! Och när vi plockat klart åkte vi ner till sjön och tog ett dopp   

 

Eftersom det är midsommar imorgon så kommer det inget F.U.N inlägg!

Men ska fixa det någon gång i helgen   

Ha det så bra / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards