FotoFun

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia o Isabell - 31 mars 2013 21:15

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Ledsen att inlägget kom så sent ! Men jag har varit hos en kompis hela dagen och inte kunnat skriva ♥

Hoppas ni förstår ! Men här kommer en länk till min komips bloggar:

www.bloggfreaken.bloggplatsen.se

www.teaterbloggarna.bloggplatsen.se


Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 30 mars 2013 16:15

Glad Påsk !   

Idag är det som sagt påskafton ! Och det tänkte jag fira med ett litet påsk-collange:

 

Kanske kommer det upp ett mode inlägg senare, men jag lovar inget   

Glad Påsk / Isabell   

Av Julia o Isabell - 29 mars 2013 15:00

Nu är det fredag igen och dags för ett F.U.N inlägg ♥   

 

Vi börjar med en liten labyrint !

 

Här kommer en liten rolig påsk bild   

 

Och för er som inte har något att göra på kvällarna, så kommer ett litet TV-tips:

 

Här kommer lite klur   

 

Och nu ska ni få en liten utmaning ! Säg färgen på ordet, inte det som står ♥

 

Och sist en liten frågesport   

 

Och som avslutning kommer förra veckans svar !

  

Nu är F.U.N slut för denna veckan   Men det kommer om en vecka igen !

Vi ses senare / Isabell   

Av Julia o Isabell - 28 mars 2013 17:30

Minns ni min ödla jag gjorde på slöjd klubben ? Om inte kan ni läsa om det här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/03/14/9596406-min-odla/

Nu har jag gjort en till fast annan färg. Och hittat en väldigt passande plats till dom...

 

Mitt egna ödlefat !!

Fatet har jag köpt på en semster för några år sedan   

Vi ses senare / Isabell   

Av Julia o Isabell - 28 mars 2013 15:00

Idag hade jag tänkt visa er världens sötaste fisk ♥ Han heter Gullis och bor på bibloteket har i stan.

 

Där sitter han och är söt på sin lilla sten   Det är jag och mina kompisar som döpt honom till Gullis.

Han fick det namnet efter som han är gullig och gul    Om jag hade fiskar skulle jag haft en som Gullis !! ♥

Ha det så bra / Isabell   

Av Julia o Isabell - 27 mars 2013 21:00

Idag har jag fotat lite påsk saker i huset som jag tänkte visa er !! ♥       

Det var nog allt för idag   

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 27 mars 2013 17:40

Idag så har jag börjat virka i mitt nya garn ♥  Såhär ser garnet ut   

 

Vet inte riktigt vad det ska bli, men jag har kommit en liten bit   

 

Kommer uppdatera lite senare idag också !! Och hoppas att ni gillar lite extra uppdatering   

Ha det så bra / Isabell   


Av Julia o Isabell - 26 mars 2013 18:15

Nu när det snart är påsk tänkte jag att vi ska skapa lite påsk känsla på bloggen 

Här hemma har vi pyntat med lite olika figurer. Tänkte visa bild  ♥ ♥ ♥

   

Det är faktiskt mamma som gjort dessa söta små figurer    Gillar ni påsken ?

Själv älskar jag den !! Tycker om vårkänslan man får och alla färger. Det lyser upp ens vardag   

Ha det så bra / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards