FotoFun

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Julia o Isabell - 1 mars 2013 22:18

Ni som spelar subway surfers har väl inte missat den nya uppdateringen som kom i veckan ?

 

Som ni ser stannar world touren nu i Rom ! Annars får vi också lite påsk tema i spelet. Det finns som ni ser längst upp till vänster någon sorts ny äggsamling. Man ska helt enkelt samla ihop 100 ägg och sedan får man, om jag fattat det rätt, en ny påsk bräda...

 

Ganska fin faktiskt ! Sedan har vår vakt även bytt kläder som vanligt, men denna gång till påskhare...

   

Sedan får vi en ny karraktär också ! Fast jag tycker inte han är så jätte fin egenligen.

 

Nej, han är inget i min smak ! Dock tycker jag det borde finnas en påsk karraktär istället.

När jag skulle ta första bilden till detta inlägg så blev det lite misslyckat först, så imorgon kommer ett inlägg med dem misslyckade bilderna. Det blir nog något annat inlägg också. Ledsen att inlägget blev sent men jag är som sagt lite sjuk .

Vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards