FotoFun

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Julia o Isabell - 6 mars 2013 19:05

Som ni kanske vet så fick jag en IPhone 4 i julklapp. Och då upptäckte jag att dess kamra faktiskt är riktigt bra !!  Mycket bättre än jag trodde faktiskt. Och jag tror det är många som inte tänker på hur bra IPhone kamran faktiskt är. Så idag tänkte jag skriva ett inlägg där jag ger lite plus och minus om IPhone kamran. Hoppas ni tycker det är kul att läsa   

 

Såhär ser det ut innan kamran har hunnit "ladda" eller bli redo att ta bilder. När den väl öppnat sig är det bara att fota !

En sak som är bra är att kamran inte bara tar fina bilder, den filmar bra också   


Plus:

- Att man kan ställa in en bra skärpa.

- Fina kanter, och inte så suddiga bilder.

- Filmar väldigt bra.

- att man kan vända bilden


Som ni kunnde läsa här ovan så kan man ställa in en väldigt bra skärpa. Ibland kan bilder med mycket detaljer lätt bli lite såsiga och suddiga. Men inte med IPhone kamran !!!    Där kan man få till en otrolig skärpa. Här är ett exempel:

 

Kanske inte det bästa exemplet, men det får duga !


Minus:

- Bilden blir väldigt stor i datorn, vilket gör att det inte är snyggt att lägga upp i inlägg.

- Ganska liten knapp där man byter mellan film och bild.


En annan sak jag gillar är att man kan ta bild på skärmen. Detta är helt perfekt för mina spel inlägg !! Här är ett exempel:

 

Hoppas ni är nöjda med dagens inlägg !!!!     

Vi ses igen imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards