FotoFun

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Julia o Isabell - 3 mars 2013 16:23

Nu tänkte jag att vi skulle ha en liten virknings special.

Jag kommer visa två olika virkningar jag gjort på den senaste tiden och skriva lite om dem.

Hoppas ni tycker det låter kul, för nu kör vi 

 

Form: Boll

Datum: I torsdags

Plats: Slöjd klubben

Garn: något röd/rosa

Tid att göra: 30-40 minuter

Övrigt: En liten boll jag gjorde förra gången på slöjd klubben. Glömde visa den i torsdags, så ni fick se den idag istället.

 

Form: Utomjording

Datum: 19 februari - 3 mars

Plats: Tenneriffa - Sverige

Garn: Ett garn som skiftar färg mellan grönt och vitt

Tid att göra: Började på kanarieöarna men hade inte allt som behövdes, så jag fick göra klart den när jag kom hem.

Övrigt: Vet inte riktigt hur långt tid det tog att göra den eftersom jag inte började här hemma. Men jag gjorde i alla fall klart den igår. Om jag får säga det själv blev den riktigt bra. Bättre än jag trodde i alla fall !!


Det var nog allt för denna virknings specialen. Men om ni tyckte detta var kul kan jag göra om det någon gång.

Vi ses i nästa inlägg / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards