FotoFun

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Julia o Isabell - 22 mars 2013 15:00

Idag är det äntligen fredag, vilket betyder att det kommer ett F.U.N inlägg idag !   

Hoppas ni är redo, för nu kör vi !!!!

 

Nu tycker jag att vi börjar med en liten labyrint !

 

Och nu tänkte jag visa bloggstatsetiken för vår lilla blogg   

 

Och nu ska ni få tänka på lite teknink !   

   


Och vad passar bättre än en lite annorlunda version av en fredags låt ?

Och nu tänkte jag visa er vilka färger man kan ha på texten i sina inlägg.

 

Nu är tyvärr denna veckans F.U.N nästan slut, men först ska jag visa svaren från förra veckan !   

   

Nu är det slut för denna vecka !!!   

Vi ses snart / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards