FotoFun

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia o Isabell - 20 mars 2013 16:00

Idag har det varit en spännande fågel dag !

 

Ni undrar säker vad jag menar ?

Jo, idag har jag och morfar varit på museet. Och där fanns en utställning om fåglar.

Så det är däför jag kallar detta en fågel dag. Det var i alla fall väldigt kul på utställningen   

Vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 19 mars 2013 19:00

Idag hade jag tänkt ge er ett litet boktips. Läste ut boken i helgen men tipsar om den idag !

  

Boken är ganska ny och skriven av Janina Kastevik. Den påminer även lite om Narnia böckerna. Ni kan läsa vad boken handlar om på bilden. När jag började läsa tyckte jag först att boken var konstig. Kanske tycker du också den ser konstig ut, men den är inte det ! Den är kanske inte som andra böcker men väldig bra. Författaren har fått in många olika inslag. Sorg, räddsla, glädje och medkännsla är bara några saker som finns med i denna boken. Läs denna boken om du gillar äventyr !


Betyg:

    


Hoppas ni gillade inlägget / Isabell     


Av Julia o Isabell - 18 mars 2013 19:45

Igår när jag var och handlade hittade jag en väldigt fin lila boll. Men väldigt bra stuts...

Och nu är det så att jag förälskat mig i min boll   Jag vet att det låter lite skumt, men ibland får man vara det. Utan att någon ska klaga, huvudsaken är att man själv tycker det man gör är rätt. Men jag medger att detta är ett skumt inlägg   

 

Men bollen är väldigt rolig och jag brukar stutsa inne   Så länge man är försiktig så funkar det bra.

Bollen var billig också, kostade runt 80 kronor ! Hoppas ni inte tyckte detta inlägg var för uttråkande !

Vi ses imorgon / Isabell   


Av Julia o Isabell - 17 mars 2013 16:20

Innan idag så har jag målat naglarna   Och tänkte visa en liten bild.

Det är inget som jag brukar göra, men jag köpte nytt nagellack idag som jag ville prova.

 

Tycker det blev ganska bra ! Om ni undrar hur jag gjorde så köpte jag speciellt nagellack som blir "krossat". Först målar man med en färg som man själv väljer, och sedan tar man sådant lack ovan på ! Och sedan är det bara att vänta lite innan det "krossas".

Hoppas vi ses snart / Isabell   

Av Julia o Isabell - 17 mars 2013 13:33

Igår hade vi som sagt besöksrekord med 19 besökare. Men idag när jag loggade in upptäckte jag att besöksrekordet slutade på 24 unika besökere. Tack så jätte mycket till alla som har kollat ! Ni är bäst allihopa       


Men nu till inlägget ! 

Idag hade jag tänkt att göra ett litet mode inlägg. Så vi börjar som vanligt med bild på kläderna   

 

Här kommer en liten köpt-lista:


Byxorna: Kappahl

Klänningen: Zara

Linnet (som ni inte kan se): C&A (finns i Tyskland, vet ej om det finns i Sverige.)

Koftan: H&M

Diadem: Vet ej


Det var nog allt just nu ! Men jag återkommer med ett till inlägg runt 16:00.

Hoppas vi ses / Isabell   

Av Julia o Isabell - 16 mars 2013 20:25

 

Idag har vi haft nytt besöksrekord ! Det blev hela 19 unika besökare   

Och detta tack vare att jag anmälde mig till en tävling på http://matiiildaa.blogg.se/ i lördags.

Och gissa vad ? Fotofun vann !!!!!! Tack så hemskt   

Så kolla in bloggen http://matiiildaa.blogg.se/ nu med en gång !!!


http://matiiildaa.blogg.se/  http://matiiildaa.blogg.se/ http://matiiildaa.blogg.se/


Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 16 mars 2013 19:55

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Som ni kanske ser gjorde jag dagens inlägget idag istället. Bilden är av mitt söta lilla diadem. Och låten beskriver sig själv, väldigt bra alltså. Nu ska jag sätta på TV:n och kolla på "fångarna på fortet" som börjar nu. För er som är intresserade går det i tv4   

Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 15 mars 2013 16:00

Nu kommer min lilla överraskning ! Som ni kanske ser blev överraskningen ett F.U.N inlägg  

Jag har även skapat en kategori för F.U.N inlägg, som jag tänker försöka göra varje fredag.

Hoppas ni är redo, för nu kör vi !!!!!

 

Nu tycker jag vi börjar med att ni får gissa lite.

   

Isabell Tipsar Blogg:

http://matiiildaa.blogg.se/


Nu ska ni få tänka lite labyrint !

  

Isabell Tipar Program:

Gladiatorerna, idag klockan 20:00 i TV 4


Nu ska ni få leta ord ! Orden kan stå både lodrätt och vågrätt. Hur många kan du hitta ?

  

Fantastiskt


U nderbart


N ice


Och här kommer svaren från förra veckans F.U.N, som ni kan läsa här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2013/03/08/9569182-fun/

 

Hoppas ni tyckte om F.U.N inlägget !

Vi ses / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards