FotoFun

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Slöjd klubb

Av Julia o Isabell - 29 mars 2012 19:23

Hej ja nu är jag hemma från slöjd klubben som jag går på.

Om ni undrar vad slöjd klubb är så är det som slöjden i skolan fast man gör det på torsdagar kl 16:30.

När jag kom hem åt jag middag och nu har jag precis ätit klart.

Nu ska jag se hur det går för pappa med att bygga ihop min el scooter som jag fick idag sen ska jag se på tv och va med Molly.



så vi ses imorgon / Isabell                                           
         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia o Isabell - 24 januari 2014 21:30


Idag är det en lite speciell dag... För det är Fluffs födelsedag!     Just idag fyller min lilla fluffiga kanin tre år, det är svårt att förstå att han har vuxit så fort. I present fick han lite godis, tror det var någon sorts torkade majs på en ...

Av Julia o Isabell - 12 januari 2014 20:30

Idag har jag samlat på mig lite musik som jag tänkte visa för er. Särskilt ni som gillar spelet minecraft borde gilla detta, men även kanske ni som inte gillar minecraft. Hur som helst är det inte helt vanlig musik, utan låtar gjorda i minecraft. Mus...

Av Julia o Isabell - 1 januari 2014 00:00

Detta är antagligen det första jag skriver 2014. Hur som helst vill jag önska er ett gott nytt år!      När det gäller raketer, så är det inget jag kommer göra i år. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var kul när pappa smällde när jag var liten...

Av Julia o Isabell - 22 december 2013 21:00



Idag är det fjärde advent, vilket betyder att vi ska öppna den sista luckan i Fotofun's Julkalender    Jag tycker vi öppnar den direkt!   Som ni ser hittar vi bakom den sista luckan en videoblogg! Jag spelade in en innan idag, så här kommer ...

Av Julia o Isabell - 15 december 2013 21:15


Här kommer svaren från förra luckan!    Men först frågorna, om ni vill titta på dom en sista gång.   Svaren:   1. Santa Claus 2. Renarna 3. Rudolf 4. Merry Christmas 5. Weihnachtsmann   Och dom två som svarade rätt på alla fråg...

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards