FotoFun

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Julia o Isabell - 1 april 2012 21:47

Hej


Nu har jag broderat korsstygn och läst ut min bok som handlar om en klantig agent som heter Agent fix. Det är en ganska gammal bok min mamma läste den när hon var liten.    




Nu ska jag leka med Molly.               Nämn  någon bra bok som du läst eller läser berätta gärna vad den handlar om   

                                                  

        


Sov gott / Isabell                                           


                 


Av Julia o Isabell - 1 april 2012 19:34

  



  Hej


Nu har min kompis gått och jag har precis ätit. Vi åt lite rester från igår och lunchen idag.   


Nu ska jag se på tv och brodera korsstygn. Om ni inte vet vad det är så se bilden ovan så känner du säkert igen det.



Ses / Isabell                                           
                          Frågor:

                                                  
                                           

                                                  
                                        1. Kan du brodera korsstygn ?

                                                  
                                        2. Vet do vad korsstygn är ?


Av Julia o Isabell - 1 april 2012 19:18

 


Hej


Ja jag har kanske glömt att berätta att jag var på Fuerteventura ( en kanarieö ) på sportlovet. Men det ni ser på bilderna är en sorts ekorrar som fanns på strand promenaden som heter jordekorrar. Visst är dom söta ? =)


På Fuerteventura var det varmt fast att det var vinter så jag badade väldigt mycket. Får berätta mer sen. Vi ses / Isabell



                                                                                              

Av Julia o Isabell - 1 april 2012 14:56

Hej


Nu leker jag med en kompis från min klass.

Vi har precis spelat sims 3.


Sims 3 är ett dataspel där man skapar människor och bygger hus till dem och sen styr man dom.


Nu ska vi inte spela mer dator så vi ses / Isabell


                                                  
                                                  
                       

Av Julia o Isabell - 1 april 2012 10:05

Hej


Ja igår var det ju earth hour. I vår familj brukar vi bara släcka i dom rum vi inte är i vi brukar inte heller stänga av tv eller datorn. Men jag avände inte datorn eller tv:n mellan kl 20:00 och kl 21:00.  


Ja idag är det ju 2 april.... jag lurade er det är ju 1 april och då ska man ju luras.    



Frågor:


1. Hur firar du Earth hour ?


2. Brukar du lura någon på 1 april ?                                                  

                                                  
                                                   Nu kommer snart mina mormor och morfar.


                                                  

                                                  

                                                  
                                                  
                         SES / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards