FotoFun

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Julia o Isabell - 15 april 2012 17:38

Hej !!!


Ja idag har jag och Julia lekt det kanske ni förstår eftersom vi gjorde några inlägg. Men nu har hon precis gått och jag är ensam =(


Jaja jag hittar nog på något =P


Ja jag och Julia gjorde lite allt möjligt tillexempel : spela sims 3, leka med Molly; leka med Fluff och städa hans bur.

Ja det var nog det mesta vi gjorde förutom att blogga =)


Ja nu ska jag spela lite dator och sen ska jag äta                          


Vi ses / Isabell




Av Julia o Isabell - 15 april 2012 12:14

Ja då har vi varit ute med Fluff, så vi kommer ha riktigt fina och roliga bilder på det! Vi var ute och tog några vår bilder också, fast det har ni redan sett bilderna då alltså xD Fluff är alltid lika rolig när han släpps ut från sin bur, han skuttar och gräver hål överallt haha xd

Men dock var vi inte ute länge för myggorna anföll både mig och Bell, som alltid. Det suger alltid ut vårt blod, ja menar de kan flyga förbi alla andra men de kommer alltid till oss -.-                      

Av Julia o Isabell - 15 april 2012 11:53

 


Hej, innan vi gick ut så städade vi lite, jätte fint blev det! / Julia & Isabell :)

  
Av Julia o Isabell - 15 april 2012 11:45

 


Ett riktigt bra skal :P

Finns på mobil affärer och billigt på Clas Ohlsson :D

Bra skal behöver inte vara dyra XD

  
Av Julia o Isabell - 15 april 2012 11:32

Ja då väntar vill alla på sommarn! Det finns faktiskt tecken som jag och Isabell har fotat och ska visa er :) Hoppas ni gillar det, och släng gärna in en kommentar vet ja ;)


           

Av Julia o Isabell - 15 april 2012 09:35


Hej minns ni? Jag minns det som om det vore igår :)


Gud vad jag saknar dig Bell! :/

Önska det kunde vara som förr, jag trodde inte en flytt skulle göra mycket men det gjorde den verkligen :/

Allt har blivit annorlunda, helt annrolunda men vi jobbar på det, vi ska försöka träffas mer, så mycket det går. Hoppas su fortfarande tänker

så......


Men ja jag är tillbaka i fotofun! Hade inte så mycket tid innan med allt och flyttande men jag har äntligen tid! / Julia :)


Hoppas alla ni blogg tittare fortfarande är intresserade av bloggen :D:D Det betyder mycket ska ni veta, att bara få en blogg tittare betyder

hur mycket som helst, tack till alla er! <3

 

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards