FotoFun

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Julia o Isabell - 20 april 2012 21:00

Hej jag har igentligen inte så mycket att skriva men nu har jag sett klart på minuten och nu ser jag på något som heter "Högklackat" =P

Ja jag vet facktist inte hur jag ska förklara vad det handlar om.

Men det är endå inte jätte bra tycker jag =)

Ja nu ska jag nog se klart på högklackat och sen ska jag leka med Molly


Vi ses / Isabell                             Hitta ingen bra smily =P

Av Julia o Isabell - 20 april 2012 20:15

Hej


Nu har jag ätit kvällsmat och spelat sims =)


Sims är ett spel på datorn som går ut på att skapa människor och sedan styra deras liv typ =P


Ja just nu ser jag på minuten =) Ja om ni undrar vad minuten är så kan ni söka på " minuten " i bloggen för jag har skrivit om det innan =)

Men det är att tv-progran som går på svt 1 kl 20:00 - 21:00 på fredagar


Nu ska jag kolla klart på minuten vi ses / Isabell                                 

Av Julia o Isabell - 20 april 2012 17:32

Hej nu har jag ritat och ätit lite fika ( som jag sa att jag skulle i inlägget under )


Ja jag har tyvärr inga bilder på vad jag ritade =P Men jag kan berätta vad jag ritade. Jag ritade en stad =) Blev typ klar men jag hann inte färglägga. Jag kan nog visa lite bilder på det sen. Men inte nu. Men här kommer lite tips hur man förbereder sig för att rita:


1. Ta först fram papper, penna, suddigum och pennvässare om du inte har stiftpenna.


2. Rita först löst ifall du inte blir nöjd och måste sudda ( du kan rita hårdare sen )


3. När du är klar kan du färlägga om du vill


Ja inte världens bästa tips men dom var kanske till lite hjälp men dom flesta vet säkert redan hur man förbereder sig innan man ritar =P



Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 20 april 2012 15:27

Hej nu är det äntligen fredag. Så skönt att det är helg nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)


Ja nu har jag kommit hem från skolan.

Ja jag ska nog äta lite fika och rita.

Ja nu kommer jag inte på mer att skriva =P

Men jag skriver mer sen efter som det är helg !!!!!!!!!!!!!!!


Vi ses / Isabell                   Hittade ingen bättre smily

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards