FotoFun

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Julia o Isabell - 19 april 2012 20:19

 


Katy Perry en riktigt bra sångerska!

Bra låtar med Katy:


Part of me

Teenage dream

Not like the movies

I kiss the girl

ET

Peacock



Av Julia o Isabell - 19 april 2012 20:04

            


Ja hade alltid hoppats på att naturen skulle förvaras såhär men då måste alla hjälpas åt! Jag menar man kan inte skräpa ned och

sånt, alla i hela världen måste ha ett ansvar. Det är just nu omöjligt för att det är så mycket koldixoid utsläpp som spelar roll men om vi alla försöker kan i alla fall sverige klara att behålla vår natur oskadd!


Kan vi inte köra den gröna veckan, man ser till att man inte skräpar ned så mycket, tex istället för att slänga tuddgummi papper på marken går man till papperskorgen och slänger det där, det är inte så svårt!!!!




                                                                                                                      

Av Julia o Isabell - 19 april 2012 19:53

 



Hej hej allihopa, ja sitter här med en hel hög läxor!

Klagar faktiskt inte för jag gillar ju skolan, och jag erkänner det faktiskt. Jag gillar att lära mig något nytt!

Det spelar ingen roll i vilket ämne, ja det finns ämnen som man inte tycker om men jag brukar alltid säga ge det en chans!

Jag menar allt är inte roligt men man måste ju göra de ändå så det är ingen mening att klaga XD


Så ja sitter här och läser svenskans historia, en ganska bra bok faktiskt i allafall en lärorik. Visste ni att Gustav Vasa egentligen inte hette Gustav utan Gösta, man bara skrev Gustav! Och att många våra ord kommer ursprungligen från engelskan och tyskan och de orden har vi sedan försvenskat som exemplet fenster (på tyska) vi har för svenskat det till fönster  och tape (på engelska)  blev tejp på svenska! Så det är verkligen intressant! :)

Av Julia o Isabell - 19 april 2012 19:19

Hej


Nu har jag kommit hem från slöjdklubben och ätit kvällsmat.

Ja jag ska snart se på tv med mamma och kanske leka lite med Molly.


Ja jag har nog inte så mycket att säga........................................Glöm inte bort att rösta i omröstningen elller ställa frågor till mig (Isabell) =D


Vi ses / Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards