FotoFun

Alla inlägg under april 2012

Av Julia o Isabell - 15 april 2012 11:32

Ja då väntar vill alla på sommarn! Det finns faktiskt tecken som jag och Isabell har fotat och ska visa er :) Hoppas ni gillar det, och släng gärna in en kommentar vet ja ;)


           

Av Julia o Isabell - 15 april 2012 09:35


Hej minns ni? Jag minns det som om det vore igår :)


Gud vad jag saknar dig Bell! :/

Önska det kunde vara som förr, jag trodde inte en flytt skulle göra mycket men det gjorde den verkligen :/

Allt har blivit annorlunda, helt annrolunda men vi jobbar på det, vi ska försöka träffas mer, så mycket det går. Hoppas su fortfarande tänker

så......


Men ja jag är tillbaka i fotofun! Hade inte så mycket tid innan med allt och flyttande men jag har äntligen tid! / Julia :)


Hoppas alla ni blogg tittare fortfarande är intresserade av bloggen :D:D Det betyder mycket ska ni veta, att bara få en blogg tittare betyder

hur mycket som helst, tack till alla er! <3

 
Av Julia o Isabell - 14 april 2012 21:31

Hej


Nu har jag precis spelat dator och innan det tittade jag på smartare än en femteklassare =)


Smartare än en femteklassare är ett tv-program som går ut på att: klara  olika frågor från klass 1 till 5 för att vinna pengar. Om ni vill se det går det på svt 1 kl 20:00 - 21:00 på lördagar =)


Ja det var nog allt för idag.


Nu ska jag snart sova så vi ses / Isabell                          



Av Julia o Isabell - 14 april 2012 17:55

Hej och förlåt att jag inte bloggat idag jag är väldigt lesen    Men jag ska blogga lite nu =)


Ja jag har en förklaring till att jag inte bloggat idag

Jo jag lekte med en av mina kompisar från skolan =)


Om ni undrar vad vi gjorde så lekte vi lite med hennes katt      .  Den är super söt =)


Nu ska jag snart äta så vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 13 april 2012 19:47

Hej !!!


Nu har jag ätit kvällsmat och ska snart se på minuten =)

Ja jag har ju skrivit om minuten tidigare men jag gör det igen :)


Ja minuten är ett program som går ut på att klara olika utmaningar för att vinna pengar  =D


Ja det var nog allt här kommer en liten fråga ni gärna får svara på =)


Vilken smily gillar du mest ?


=)  =D  ;)  :) :-) =-) =-D :-D ,:-)          Ja jag fick inte med alla men det skulle ta väldigt långt tid om jag gjorde det.


Vi ses / Isabell







Av Julia o Isabell - 13 april 2012 17:35

Hej


Förlåt att jag inte bloggade igår men jag var ju på slöjd kurs som jag brukar på torsdagar :)


Ja nu har jag precis spelat lite dator    Och nu har jag inget att göra =P


Jaja jag får väl hitta på något.


Vi ses / Isabell                         

Av Julia o Isabell - 11 april 2012 17:28

Hej


Nu har jag precis gjort lite läxa =P

Ja idag var jag ju i skolan vi hade först tävling i schack 4:an och sen redovisade vi religon.


I schack 4:an så tävlar man med sitt lag (alla som går i fyran på skolan)  mot andra skolor =)


Nu ska jag spela lite dator och sen ska jag äta.

Vi ses / Isabell                                        

Av Julia o Isabell - 10 april 2012 17:35

Hej


Nu har jag kommit hem från skolan och gjort lite läxa. Ja nu är påsklovet slut på vår skola så därför var vi i skolan =P


I skolan hade vi idrott. Vi spelade handboll.

För min del är handboll inte så kul men jag är ju ganska kort och inte så bra på att kasta bollar.


Nu lyssnar jag på musik och ska snart köpa pizza med pappa   


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards