FotoFun

Alla inlägg under april 2012

Av Julia o Isabell - 9 april 2012 18:06

Hej

 

Förlåt att jag inte bloggat dom senaste dagarna men jag sov över med en kompis =) Det var jätte kul   Men nu har hon åkt hem =(


Nu lyssnar jag på musik ( Part of me med Katy Perry ) Ja imorgon är påsklovet slut och skolan börjar =P  

Nu ska jag snart äta.


Vi ses / Isabell                                      


Av Julia o Isabell - 8 april 2012 10:27

Hej


Idag ska en av mina kompisar sova över hos mig =)


Ska bli jätte kul jag längtar jätte mycket =D


Just nu lyssnar jag på musik   och ska snart spela lite dator och sen kommer ju momor och morfar idag också.


Finns inte så mycket mer att skriva om. Jag kommer nog skriva lite med min kompis.

Vi ses / Isabell                     



Av Julia o Isabell - 7 april 2012 19:27

Hej idag har jag lekt med Julia =) =) Ni vet väl vem Julia? Det är ju min och Julias blogg =)


Ja vi gjorde lite olika saker tillexempel : vi spelade sims och matade ankor. Det låter kanske inte så kul men ankorna beter väldigt roligt   


Nu lyssnar jag på musik    Ska nog leka med Molly eller se på tv.


Vi ses / Isabell                                           
                     


Glad Påsk nu ska jag till blåkulla                                          
                      

Av Julia o Isabell - 7 april 2012 11:47

Hej


Nu har jag precis gjort lite svenska läxa. I vår klass ska alla i min årskurs skriva en deckarbok och det var det som var min läxa.


Min deckare handlar om en tant som heter Fru chicken som äger en kyckling farm i den väldigt lilla staden Linjeby. En dag blir hon bestulen på sin guld värpande kyckling och då kontaktar mina deckare Isak och Sofia.


Ja den låter ganska dålig men jag tycker den är bra.


Ps : Min deckare är inte till salu =)                                                 

  


Vi ses / Isabell                                           

                                                

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 22:34

Hej nu har jag sett den nya twilight filmen del 1.


Jag tror alla vet vad twilight är men om inte så är det typ en serie om en männska som heter Bella som blir kär i en vampyr som heter Edward.

Det var nog grunderna i twilight.


Vi ses imorgon / Isabell                                           


     

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 19:53

Hej detta får bli ett snabbt inlägg.


Jo jag skulle ju se på minuten men mamma och pappa frågade om jag ville se den nya twilight filmen. Så nu ska jag det och därför blir det ett snabbt inlägg alla har nog hörts tala om twilight filmerna. Om inte berättar jag om dom sen.


Vi ses / Isabell                                           


                     Mina monster =)

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 19:22

Hej


Nu har jag ätit middag och ska snart se på minuten.


Jag har skrivit om minuten innan men jag gör det igen.


Minuten är ett tv program som går ut på att klara olika utmaningar på 1 minut för att vinna pengar. Om ni vill se det går det på svt 1 på fredagar kl 20:00 och om ni missar det kan ni se det på :   www.svtplay.se


Nu ska jag leka med Molly vi ses / Isabell

             

                                                  
                                             


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 18:25

Hej nu har jag precis ätit påskmiddag.


Det finns inte så mycket att skriva men jag ska snart äta choklad creme brulee............... muuumss  


Vi ses / Isabell 


Creme brulee är en efterrätt.                                        
                                                                
                             

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards