FotoFun

Alla inlägg under april 2012

Av Julia o Isabell - 6 april 2012 17:16

Hej


Ja jag skulle ju leka med Molly men hon var inte vaken så jag gjorde lite annat


Nu lyssnar jag på musik ( When we stand together med Nickelback )  den spelades på radio väldigt mycket innan =P


Vi ses / Isabell                                           
              


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 14:51

Hej


Nu har jag precis städat godis skåpet med pappa.


Ni kanske det låter bortskämt med ett godisskåp men då får ni tycka det.


Nu ska jag nog leka lite med Molly


Vi ses / Isabell                                           
                                                  Godisfest =)                        


Av Julia o Isabell - 6 april 2012 10:30

Hej nu tänkte jag berätta lite mer om min resa till Flensburg i tyskland.


Ja vi åkte dit i tisdags med bil och kom hem vid middags tid på onsdagen. I flensburg brukar ( vi åker dit typ varje år ) vi bara handla.


Det här brukar vi handla: skor, kläder, godis, leksaker och massa annat.


Nu har mina mormor och morfar kommit så nu ska jag va med dom.


Vi ses / Isabell                                           
                                               

Av Julia o Isabell - 5 april 2012 17:49

Hej nu har jag precis kommit hem från min semester i Tyskland. Ja jag får berätta hur det var där men handlade nästan bara.


Ja nu ska jag titta lite på vad jag har köpt och titta på lite saker på datorn.


Vi ses / Isabell                                                                                

Av Julia o Isabell - 3 april 2012 21:01

Hej nu har jag kollat klart på top model sverige. Det var faktiskt väldigt bra.

                             

Ja nu ska snart leka med Molly.

                                                  

                                                  

                       

Jag ville bara säga god natt för jag åker ju på semester imorgon.



GOD NATT / Isabell                                           

                                                  

                

Av Julia o Isabell - 3 april 2012 19:35

Hej nu ska jag snart se på top model sverige.


Top model sverige är ett program som går kl 20:00 på tv3 på tisdagar och om du missar det kan du se det på:   www.tv3.se

mer än så vet jag inte för jag har aldrig sett det förrut.. Om ni har det kan ni väl berätta vad det handlar om och om der är   eller  




Vi ses / Isabell                              Modelerna gör sig redo.               

Av Julia o Isabell - 3 april 2012 17:33

Hej


Nu har mormor åkt och jag har packt eftersom jag ska på semeser imorgon.



Nu är det snart mat men jag har ju lekt lite med Molly också och det tänkte jag berätta om.

Ja Molly var ganska yr vaken  så det var inga stora problem. Men om ni undrar vad vi gjorde så fick hon springa i sin boll. Jag menar ingen fotboll   utan en springboll för små djur. Sen lekte jag med henne utan boll.



Vi ses / Isabell                                           
                                     



Av Julia o Isabell - 3 april 2012 16:12

Hej


Nu har jag speltat "finns i sjön" med mormor och hon vann    Men man brukar ju säga " sist men inte minst "


Nu ska jag leka med Molly och sen ska jag packa jag ska nämligen på semester imorgon och är borta en dag.


Vi ses snart / Isabell                                           
                


PS: " finns i sjön " är ett kort spel =)

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards