FotoFun

Alla inlägg under april 2012

Av Julia o Isabell - 21 april 2012 19:38

Hej och förlåt att jag tjatar om den där tävlingen hela tiden men jag vill att många ska vara med =P

Ja ni har ju fortfarande chansen att vara med. Om du vill vara med kan du titta på inlägget ca 3 inlägg under det här ;D


Så var med snälla                


Nu ska jag snart se på smartare än en femteklassare =D Om ni undrar vad det är kan ni söka på det i bloggen för jag har skrivit om det innan =)


Vi ses / Isabell

    


Av Julia o Isabell - 21 april 2012 17:52

Hej jag vet att jag börjar bli tjatig med det där med tävlingen men jag vill att så många så möjligt ska vara med. Så om du har en blogg skriv en komentar på inlägget som ligger 2 inlägg ner =) Instruktioner finns i inlägget där du ska skriva en komentar.

Jag glömde kanske säga att priset är att jag skriver din bloggs namn på vår blogg. det heter typ länkning eller något sådant. Kanske inte så jätte bra pris =P


Kom igen var med i tävlingen <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Tack till er som är med   

Av Julia o Isabell - 21 april 2012 16:23

Hej nu har en person varit med i tävlingen så det blir en tävling <3<3<3<3<3<3 TACK =) =) =)


Va med du också du hittar instruktioner i inlägget under ;D Jag säger det igen TACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3 Vi ses / Isabell



                            







Av Julia o Isabell - 21 april 2012 14:49

Hej här kommmer mitt överrasknings inlägg ;D

Jo jag tänkte ha en tävling om era bloggar (om ni har någon) Här kommer lite svar på era fågor om tävlingen =)



Hur deltar jag ? För att delta måste du skriva en komentar med din bloggs namn och du måste också skriva att du är med. Här är ett exempel hur ni ska skriva :  "Hej min blogg heter (vad din blogg nu heter) och jag är med i tävlingen"


Hur utser jag vinnaren/vinnarna ? Om många deltar kommer jag lotta ut vinnaren. Om inte många deltar kommer jag läsa bloggarna och utse en vinnare.


Hur många vinnare blir det ? Om det. är många som deltar så blir det nog 3 vinnare. Om inte många deltar kommer det bara bli 1 vinnare.


När slutar tävlingen ? Tävlingen börjar när detta inlägg läggs ut och slutar kl 10:00 imorgon (söndagen 22/4) Resultatet kommer nog någon gång imorgon.


Ja det var allt om ni har fler frågor så kan ni skicka en komentar med din fråga =)





Av Julia o Isabell - 21 april 2012 14:40

Hej här kommer lite om min dag =D


Ja först åt jag frukost såklart och sedan fixade jag lite detaljer på min stad (den jag ritade igår.) Sen va jag med Julia. Ja vi spelade först sims (vi skulle ta bilder på det men glömde bort det) Sen skulle vi städa Fluffs bur men Julia började må lite dåligt så min pappa fick köra hem

henne =( Så jag fick städa Fluffs bur själv. Ja mer har det inte hänt än men det kommer ett till inlägg väldigt snart. Säger inte vad det ska handla om det får bli en överraskning ;)


Vi ses väldigt snart / Isabell

Av Julia o Isabell - 21 april 2012 09:06


Ja nu säger jag detta med stor sorg! Picnik har stängts ned! Jag är upprörd för det var nog den bästa sidan att redigera bilder på!

Synd men sant, men jag har bilder kvar som var redigerade på picnik så man har minnen från det! :)

 
Av Julia o Isabell - 21 april 2012 09:00



Känns som om det var så länge sedan men egentligen var det inte det! xD

Hoppas vi kommer ha många andra minnen att komma ihåg! :)

Av Julia o Isabell - 21 april 2012 08:46








Hej och god morgon allihopa! :D

Nu är det äntligen helg! Det känns så härligt och jag känner verkligen att jag behöver denna helg! Har haft nationella prov hela veckan och man har blivit så trött och utmattad så det är såååååå perfekt att dagarna går så snabbt, eller är det bara jag som tycker det?


Plus så hoppas jag att det kan bli lite bättre väder, inte för att jag klagar men det hade varit skönt med sol, just nu ser det ganska grått och trist ut -.- Men det varma vädre kommer väl snart! :D


Men just nu ska jag äta frukost så vi ses kanske senare på bloggen / Julia :)


PS! Kanske ska va med Bell senare, men hon får ringa :):)

 

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards